Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- پرویز فتاح، طی بازدیدی از نهاد آبادانی پیشرفت بنیاد علوی منطقه فیروزآباد در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های ابلاغی بنیاد علوی در این منطقه قرار گرفت.

در این دیدار گزارشات روند پیشرفت منطقه در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اشتغال و سلامت به مهندس فتاح ارائه و مشکلات بخش فیروزآباد مستقیما با وی در میان گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای فتاح با اشاره به سال‌های حضورش در کرمانشاه همزمان با ایام جنگ تحمیلی به علاقه ویژه خود به مردم این دیار اشاره کرد و گفت: مردمان این دیار علاوه بر خون گرمی و مهمان نوازی، مردمی انقلابی هستند و این را همواره ثابت کرده‌اند.

به خوبی به مشکلات این منطقه اشراف دارم و نهاد آبادانی پیشرفت نیز باید مفاهیم اصیل پیشرفت و آبادانی را در نهاد سازی و تثبیت آن مد نظر داشته باشد.

 بنیاد مستضعفان در صورت مشارکت مردم و نهاد‌ها تمایل دارد تا در پیشرفت این منطقه نقش مهمی داشته باشد، اما به دنبال تصدی‌گری در امور نیستیم.

 حتما در پروژه‌هایی سرمایه گذاری می‌کنیم که با حضور ما آن پروژه به اتمام برسد و مردم بتوانند از برکات آن استفاده کنند؛ آمار‌های روی کاغذ دردی از مردم را دوا نمی‌کند و پیشرفت در منطقه باید برای مردم ملموس باشد.

باور ما این است که مردم، ولی نعمت ما هستند و صاحب این انقلاب؛ منتی بر هیچکس نیست و ما موظف به خدمت هستیم.

برنامه‌های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرند، پیشرفت و آبادانی در همه امور باید همراه با پیوست‌های فرهنگی باشد، حتی کار عمرانی ما هم باید با دغدغه فرهنگی باشد و توسط مومنین و افراد با ایمان این مفهوم و پیام منتقل می‌شود؛ برای همین است که تاکید ویژه ما به مسجد محوری و استقرار امام جماعت است.

همچنین در پایان این دیدار ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دستور دادند تا در زمینه‌های ارائه تسهیلات قرض الحسنه، بسته‌های معیشتی، جهیزیه، مبلمان شهری و... اعتبارات ویژه و فوری برای منطقه فیروز آباد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد علوی توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی محیط زیست خراسان رضوی، جواد ستوده اظهار کرد: محیط بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان خبر دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریمان بیان کرد: در بررسی‌های مقدماتی محیط بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

وی افزود: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • قصه فراق از تحصیل
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان