Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم سری آ، تیم فوتبال رم میزبان ساسولو بود و در پایان با نتیجه تساوی ۲ - ۲ متوقف شد.

کریس اسمالینگ (گل به خودی) و جونیور ترائوره گلزنان ساسولو بودند. تامی آبراهام و برایان کریستانته هم برای رم گلزنی کردند.

رم با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسولو هم با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

پیروزی هلاس ورونا برابر اودینزه/ توقف امپولی مقابل کالیاری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رم باشگاه ساسولو سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری