Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب گفت: تاکنون یک جلسه هم در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرکت نکرده‌ام و اگر وقت هم داشته باشم به این کمیته نخواهم رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ بیژن ذوالفقارنسب در تاریخ 22 دی ماه و در اتفاقی عجیب در یک روز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همزمان رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقارنسب اما خیلی زود پس از این انتصاب‌ها از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و حالا شنیده می‌شود از حضور در کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال نیز منصرف شده است.

ذوالفقارنسب در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: تاکنون در هیچ کدام از جلسات کمیته فنی حضور نداشته‌ام. یا در تهران نبودم یا وقت نداشتم که به جلسه بروم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا از حضور در کمیته فنی استعفا کرده است؟ گفت: استعفا تعریفی دارد. وقتی تا حالا به جلسه نرفته‌ام از چه سمتی استعفا کنم؟! تا حالا در تهران نبودم و به جلسه نرفتم، اما واقعیت این است اگر در تهران هم باشم باز هم به کمیته فنی نمی‌روم. کارهای دیگر در زندگی‌ام دارم. این پُست‌ها تشریفاتی است. عده‌ای در فدراسیون موظف هستند که در آنجا حاضر باشند، اما من موظف نیستم.

بیانیه کمیته اخلاق دعوت به سکوت منفعلانه در قبال نگرانی‌ها بود/ عزیزی خادم استعفا کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بیژن ذوالفقارنسب فوتبال بیژن ذوالفقارنسب فدراسیون فوتبال کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی