Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برخلاف نیم فصل نخست اکنون استقلال فوتبال صرفاً نتیجه گرا ارائه می‌دهد. دست مجیدی برای سایر تیم‌ها رو شده

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ذو‌ب‌آهن اصفهان اظهار داشت: برخلاف نیم فصل نخست اکنون استقلال فوتبال صرفاً نتیجه گرا ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست استقلال برای سایر تیم‌ها رو شده آن‌هم بر حسب آنالیزی که سایر تیم‌ها از این تیم داشته‌اند. اگر استقلال می‌خواهد همچنان صدر جدول را داشته باشد باید همانطور که در ساختار دفاعی رشد قابل توجهی داشته در بخش حمله هم به این مهم دست پیدا کند.

وی افزود: به نظرم ذوب آهن در این دیدار مستخق شکست نبود و درخشش حسینی بود که مانع شد استقلال به تساوی دست پیدا کند وگرنه بازیکنان ذوب آهن فوتبال سطح بالایی به نمایش گذاشتند. در نیمه نخست فوتبال خوبی مشاهده نکردیم.

بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد حردانی گفت: فارغ از اینکه خرید جدید یا قدیم بودند صرفاً در بازی نخست نمی توان درباره عملکرد آنها اظهار نظر کرد. حردانی بازیکن توانمندی است. البته تک تک بازیکنان به زمان نیاز دارند که بتوانند در ۴ یا پنج هفته با تیم هماهنگ شوند.

لطیفی درباره اینکه در ادامه لیگ آیا استقلال قادر به حفظ صدرنشینی است یا خیر، خاطرنشان کرد: این دو تیم فارغ از بحث اینکه پرسپولیس پنج سال متوالی قهرمان لیگ شده است هم پرسپولیس و هم استقلال ژن و ذات قهرمانی را دارند. البته سپاهان خط حمله خطرناکی دارد و اکنون هم بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهد. البته در بخش دفاعی مشکلات زیادی دارد که باعث شده از این بخش ضربه بدی بخورد. معتقدم سپاهان شانس نخست قهرمانی است و پس از آن استقلال و پرسپولیس شانس برای قهرمانی و گرفتن جام دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آرزو می کند استقلال به قهرمانی در لیگ برسد، گفت: آرزو می‌کنم استقلال که هم در لیگ و هم جام حذفی شانس برای قهرمانی دارد به یکی از این دو جام برسد. به واقع خواسته هواداران و پیشکسوتان استقلال هم چیزی جز این نیست. امیدوارم با غیرت بازیکنان و مدیریت خوب آجورلو این اتفاق مهم برای استقلال محقق شود.

بیشتر بخوانید: سیدعباسی: ۵ بازیکن خود را در اختیار نداریم/ مس تیم با ثباتی است

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال استقلال فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال استقلال فرهاد مجیدی ارائه می دهد سایر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم