Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تربیت مدرس، نحوه فعالیت آموزشی این دانشگاه در ترم جدید با توجه به وضعیت قرمز شهر تهران را اعلام کرد.

 به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس و با توجه به مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی کرونا و شرایط بحرانی بیماری کووید-۱۹ (سویه اُمیکرون) و وضعیت قرمز شهر تهران و با توجه به هشدار مدیر سلامت و بهداشت این دانشگاه در خصوص شرایط موجود، بخشنامه جدید نحوه فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس تحت شرایط جدیدی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس کارگاه‌های آموزشی و دروس دوره دکتری این دانشگاه همانند دروس دوره کارشناسی ارشد تا روشن شدن وضعیت سویه اُمیکرون کووید-۱۹ و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان دکتری ورودی ۹۸ به بعد و کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ به بعد، تا روشن شدن وضعیت سویه اُمیکرون کووید-۱۹ و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و تا آن زمان باید خوابگاه‌های دانشجویی تخلیه شوند.

دانشگاه تربیت مدرس همچنین اعلام کرد که فعالیت آزمایشگاه‌ها در سطح ۳ (اعمال بیشترین محدودیت ها) اعلام می شود و تا مشخص شدن وضعیت همه گیری سویه اُمیکرون و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه واحدها باید بر مبنای سطح ۳ عمل نمایند.

ورود دانشجویان بومی به دانشگاه تربیت مدرس و آزمایشگاه‌ها، که از خوابگاه استفاده نمی کنند با توجه به سطح ۳(اعمال بیشترین محدودیت ها) و با مجوز گروه و با رعایت مصوبات ابلاغی و مسئولیت ریاست دانشکده‌ها/پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی قابل بررسی و انجام است.

همچنین، دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها، تا مشخص شدن وضعیت همه گیری سویه اُمیکرون کووید-۱۹ و ابلاغ مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت غیرحضوری یا به صورت ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) به تشخیص گروه و دانشکده انجام می شود.

وضعیت حضور کارمندان این دانشگاه نیز به صورت ۵۰درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری از کارمندان هر واحد تعیین گردیده است. همچنین عضو دورکار در ساعت اداری باید پاسخگوی تلفن و انجام کارها از طریق نرم افزارهای دانشگاه (چارگون، گلستان و ...) باشد.

اولویت دورکاری برای جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال می باشد.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حضور اعضای هیأت علمی به صورت ۵۰ درصد در هفته حضوری و ۵۰درصد در هفته دورکاری اعلام شده است. در این صورت، اعضای هیات علمی موظف هستند با مشخص کردن زمان حضور و اطلاع به دانشجویان و همچنین مشخص کردن راه‌های ارتباطی در زمان عدم حضور، اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تربيت مدرس کرونا در ایران پیک ششم کرونا دانشگاه تربیت مدرس سویه ا میکرون شدن وضعیت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد