Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از انتقاد از تفاهم‌نامه‌های بر زمین‌مانده میان استاندار سابق خوزستان و وزیر راه دولت روحانی اظهار داشت: اینگونه نیست هر مصوبه‌ای تصویب شد و هر تخصیص اعتباری که روی کاغذ آمد عملیاتی شود.

 نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در استانداری سابق اهواز تعهدات و تفاهم‌نامه زیادی امضا می‌شد اما عملیاتی نمی‌شد که نمونه آن جاده اهواز به خرمشهر که اخیراً 10 قربانی تصادف جاده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت:‌در سال 98 وزیر راه و شهرسازی با استاندار تفاهم‌نامه امضا کردند که این جاده چهار خطه شود اما فقط 15 کیلومتر آن اجرا شد و 100 کیلومتر آن رها شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: قرارگاه خاتم‌‌الانبیا تعهدی در قبال تهاتر ملک از شهرداری اهواز برای اجرای یک پروژه داده است که با مشکل مواجه شده است؛ این پروژه بیش از یک سال بخشی از معابر اصلی شهر اهواز را اشغال کرده این در حالی است که باید تقاطع غیرهمسطح در آنجا احداث می‌شد اما متأسفانه به کندی روبه‌رو بوده و حتی مدتی تعطیل بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس استاندار خوزستان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد