Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@11:16:15 GMT

یوونتوس از شکست در خانه آتالانتا گریخت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۸۶۶۹

یوونتوس از شکست در خانه آتالانتا گریخت

بانوی پیر در یک نبرد سخت خارج از خانه برابر آتالانتا موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند شد تا جایگاه خود را در میان چهار تیم بالای جدول حفظ کند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته بیست‌وپنجم سری A باشگاه‌های ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در شهر برگامو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نخست این بازی را روسلان مالینوفسکی بازیکن تعویضی آبی‌ومشکی‌پوشان برگامو روی یک ضربه شروع مجدد در دقیقه ۷۶ با شوتی غیرقابل مهار به ثمر رساند. در حالی که همه چیز برای رقم خوردن پیروزی تیم میزبان مهیا شده بود و هواداران منتظر شنیدن سوت پایان بودند، یوونتوس که با تعویض‌های ماسیمیلیانو آلگری یکپارچه حمله شده بود، روی یک ضربه کرنر توسط دفاع راست پیش تاخته خود، دانیلو گل تساوی را به ثمر رساند و از شکست در خانه رقیب مستقیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گریخت.

با این نتیجه یوونتوس ۴۶ امتیازی شد و با حفظ برتری دو امتیازی‌اش نسبت به  آتالانتای رده پنجمی، جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کرد. این در حالی است که آتالانتا نسبت به یوونتوس یک بازی کمتر هم انجام داده است.

پیش از این بازی تیم‌های رم و ساسولو هم برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. در این بازی که ساسولو در دقیقه ۷۸ آن با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شد، تامی آبراهام مهاجم انگلیسی رم در دقیقه ۱+۴۵ از روی نقطه پنالتی جالوروسی را پیش انداخت. در ادامه هم‌تیمی او کریس اسمالینگ در دقیقه ۴۷ به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا بازی مساوی شود. سپس ترائوره در دقیقه ۷۳ ساسولو را پیش انداخت، اما این پایان کار نبود و رم با گلزنی کریستانته در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از شکست گریخت. با این نتیجه رم ۴۰ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. ساسولو هم با ۳۰ امتیاز همچنان در جایگاه دوازدهم جدول است.

در آخرین بازی از هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، فیورنتینا میهمان تیم اسپتزیا خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت آتالانتا یوونتوس رم ساسولو سری A ایتالیا روسلان مالینوفسکی فیورنتینا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اشتوتگارت چیزی تا رسیدن به پیروزی برابر قهرمان آلمان فاصله نداشت ولی تیم ژابی آلونسو انگار از دقیقه 90 تغییر شکل می‌دهد. بایر بار دیگر توانست بازی باخته را برگرداند و با گل دقیقه 96 از یک شکست مسلم فرار کرد و تیم سوم جدول را از سه امتیاز محروم کرد.

گل اندریخ البته مشکوک بود و در پایان بازی سباستین هونس، مربی اشتوتگارت، شدیدا معترض بود. مربی اشتوتگارت به دقایق تلف شده بازی نیز اعتراض داشت.

سباستین هونس در اسکای به تمجید از تیمش پرداخت و درحالی‌که از داوری آزرده‌خاطر بود گفت: «متاسفانه در زمین فقط بازیکنان دو تیم واقعا خوب بودند.»

پنج دقیقه وقت اضافه پس از نیمه دوم هیجان‌انگیز اعلام شد. برای هونس این اولین اشتباه داور، فلیکس زوایر، بود: «گل تساوی در دقیقه ششم وقت اضافه به ثمر رسید. چرا بازی هنوز تمام نشده بود؟ شنیده‌ام که 30 ثانیه در زمان تعویض از دست می‌رود و ما فقط یک تعویض در دقیقه 92 داشتیم.»

این استنزل بود که صحنه تعیین کننده بازی را با خطای خودش خلق کرد. او روی عدلی خطا کرد. هونس از او انتقاد کرد: «حریف واقعاً در آن صحنه خطا را می‌خواست اما باید اعتراف کنم حرکت بازیکن ما هوشمندانه نبود.»

خطا؟ برخورد توپ به دست؟

آنتونی روو با ویکتور بونیفیس وارد دوئل هوایی شد. این بازیکن فرانسوی توسط ستاره نیجریه‌ای بایر از پشت به عقب رانده شد، بنابراین او نتوانست توپ را با سر بزند. هونس با عصبانیت گفت: «به سادگی در آنجا خطا رخ داد.»

اما این همه ماجرا نبود، زیرا توپ در ادامه به دست پیرو هینکاپی برخورد کرد که تبدیل به یک پاس گل برای رابرت اندریخ شد تا نتیجه نهایی 2-2 شود.: «برای من، گل باید مردود می‌شد. حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که به آن نگاه کرد. عدم بررسی VAR در چنین موقعیتی برای من غیر قابل درک است.»

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت