Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه طی بازدیدی از نهاد آبادانی پیشرفت بنیاد علوی منطقه فیروزآباد در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های ابلاغی بنیاد علوی در منطقه فیروزآباد قرار گرفت.

فتاح با اشاره به سال‌های حضورش در کرمانشاه همزمان با ایام جنگ تحمیلی به علاقه ویژه خود به مردم این دیار اشاره کرد و افزود: مردمان این دیار علاوه بر خون گرمی و مهمان نوازی، مردمی انقلابی هستند و این را همواره ثابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به خوبی به مشکلات این منطقه اشراف دارم و نهاد آبادانی پیشرفت نیز باید مفاهیم اصیل پیشرفت و آبادانی را در نهاد سازی و تثبیت آن مد نظر داشته باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در صورت مشارکت مردم و نهادها تمایل دارد تا در پیشرفت این منطقه نقش مهمی داشته باشد، اما به دنبال تصدی گری در امور نیستیم.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه‌ها بیان کرد: حتماً در پروژه‌هایی سرمایه گذاری می‌کنیم که با حضور ما آن پروژه به اتمام برسد و مردم بتوانند از برکات آن استفاده کنند؛ آمارهای روی کاغذ دردی از مردم را دوا نمی‌کند و پیشرفت در منطقه باید برای مردم ملموس باشد.

فتاح ادامه داد: باور ما این است که مردم ولی نعمت ما و صاحب این انقلاب هستند؛ منتی بر هیچکس نیست و ما موظف به خدمت هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: برنامه‌های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرند، پیشرفت و آبادانی در همه امور باید همراه با پیوست‌های فرهنگی باشد، حتی کار عمرانی ما هم باید با دغدغه فرهنگی باشد و توسط مؤمنین و افراد با ایمان این مفهوم و پیام منتقل می‌شود. برای همین است که تاکید ویژه ما به مسجد محوری و استقرار امام جماعت است.

کد خبر 5424573

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رییس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح محرومیت زدایی راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان خراسان رضوی بارش برف بنیاد مستضعفان بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی