Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@23:05:24 GMT

تسریع انتقال اومیکرون با ادامه فعالیت حضوری مدارس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۸۷۸۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود مردانی درباره حضوری بودن مدارس در برخی شهرهای قرمز و عدم رعایت پروتکلها در برخی از این مدارس، گفت: ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری درباره غیرحضوری کردن مدارس را به کمیته استانی واگذار کرده تا استان‌ها با صلاح‌دید خودشان این تصمیم‌گیری را انجام دهند.

وی افزود: با این حال اصولا در شهرهایی که از نظر رده‌بندی جزو شهرهای قرمز محسوب می‌شوند، به نظر می‌آید که نه فقط رفتن به مدرسه، بلکه به نظر من تردد هم جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی ادامه داد: باید توجه کرد که ادامه فعالیت حضوری مدارس در شهرهای قرمز به تسریع انتقال ویروس از فردی به فرد دیگر منجر شده و در نتیجه احتمال بروز گونه‌های جهش‌یافته ویروس را هم افزایش می‌دهند. همچنین با این اقدام دوره اپیدمی طولانی‌تر شده و مرگ‌ومیر هم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز مدارس باید به صورت آموزش غیرحضوری فعالیت‌هایشان را ادامه دهند، درباره شرایط ابتلا و بستری ناشی از کرونای امیکرون در کشور، گفت: متاسفانه موارد مراجعه‌کننده سرپایی به طرز چشمگیری افزایش یافته و موارد بستری ۸ برابر قبل شده است. مرگ‌ومیرمان هم که در حال افزایش است.

مردانی با بیان اینکه بیمارانی که در آی‌سی‌یو بستری شدند، متاسفانه بدحال هستند، گفت: به احتمال زیاد میزان مرگ و میر بیش از این خواهد شد.

مردانی درباره نظر کمیته علمی درباره مصرف داروی رمدسیویر نیز گفت: در کمیته علمی تصویب کردیم که تجویز داروی رمدسیویر در بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری هستند به ویژه بیمارانی که نقص سیستم ایمنی یا بیماری صعب العلاج دارند، برای جلوگیری از انتشار بیماری به ریه و بدتر شدن حال بیمار، به مدت سه روز انجام شود.

وی تاکید کرد: درباره پوشش بیمه‌ای آن باید بیمه‌ها اعلام نظر کنند. طبق دستورالعمل کمیته علمی این دارو می‌تواند در مراحل اولیه بیماری در بیماران کرونا و به ویژه بیمارانی که نقص ایمنی یا بیماری‌های صعب العلاج دارند به مدت سه روز تجویز شود.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد واکسیناسیون بازگشایی مدارس کرونا آموزش حضوری اومیکرون شیوع اومیکرون حضوری شدن کلاس ها اخبار مرتبط اوج پیک ششم هفته اول اسفند است یک ادعای تازه درباره زمان سرایت اومیکرون! سازمان جهانی بهداشت: همه کشورها آماده شیوع اومیکرون باشند تعطیلی سراسری مدارس نداریم احتمال ادامه روند افزایشی کرونا تا ۳ هفته دیگر اکثر جان باختگان اومیکرون، واکسن‌ نزده‌ ها هستند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تسریع انتقال اومیکرون با ادامه فعالیت حضوری مدارس قیمت سایدبای ساید سامسونگ چند؟ (جدول) وزیر کشور وارد اسلام آباد شد جنگ و تورم قیمت طلا را به ۲ هزار دلار می رساند؟ چرا آب و برق رایگان نشد؟ خواب کافی به دریافت کالری کمتر کمک می کند ارتباط کمبود ویتامین D با ریسک بالای ابتلا به کرونا وزیر اقتصاد اعضای جدید شورای عالی مالیاتی را منصوب کرد فرمان فیس‌بوک در دست ۴ درصد از کاربران اوکراین در کشمکش آمریکا و روسیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۲۵) قیمت تخم مرغ (جدول) چه مدت بعد از بهبودی اومیکرون دوز تقویت‌کننده تزریق کنیم؟ باورهای غلط درباره موی سر همه چیز درباره انواع هپاتیت خواص فوق العاده شِوید! ۳نکته که زنان باید برای مراقبت از قلب خود بدانند ۳نکته که زنان باید برای مراقبت از قلب خود بدانند وجود سویه جدید «دلتاکرون» در انگلیس تایید شد چه کسانی می توانند در مراسم اعتکاف شرکت کنند؟ چرا هنگام خم شدن سردرد می گیریم؟ غذای بیرون بر، معاف از مالیات بر ارزش افزوده است بازار متلاطم گوشت قرمز یک ماه مانده به شب عید جنگل های چشم نواز پرتغال + عکس خروج نظامیان کانادا از اوکراین دستور وزیر خارجه استرالیا برای تعطیلی سفارت در کی یف حسین موسویان را اخراج کنید عراق بدهی های گازی را پرداخت می کند کلاهی که برخی رستوران ها سرِ مردم می گذارند + فیلم قیمت نفت رکورد هفت ساله را شکست معتقدم پوتین آماده تهاجم است حمایت آمریکا از تمامیت ارضی اوکراین وزارت اقتصاد جزییات مصوبه جدید بانکی را منتشر کرد حرف های آمریکا شایعات است منبع مطلع از مذاکرات: دور از دستیابی به یک توافق نیستیم درمان کرونای مزمن با آنتی هیستامین‌ های معمولی SX۵ فرداموتورز چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) توییت سخنگوی دولت درباره عیدی کارمندان تصویب احراز هویت غیرحضوری شورای پول شویی قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) روایت شمخانی از گفت و گوی تلفنی امشب او با علی باقری جزییات شیوه جدید افتتاح حساب اعلام شد اعتراض کامیونداران کانادایی ۳خودروساز را به دردسر انداخت قیمت خودروهای آمیکو + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) کنایه مجیدی به سرمربی ذوب آهن: توپ بازی را با خودش به خانه ببرد! وزیر بهداشت: از حضور در مراسم های غیرضروری خودداری کنید ارزان ترین آبمیوه گیری های بازار چند؟ + قیمت حذف معمار سیاسی چین / پشت پرده حزب کمونیست چه می‌گذرد؟ اثری از اصلاح ساختار بودجه دیده نمی شود قیمت خودروهای فیدلیتی + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون بازگشایی مدارس کرونا آموزش حضوری اومیکرون شیوع اومیکرون حضوری شدن کلاس ها جدول قیمت کامل شهرهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳

۳۴۰ میلیون تومان

۳۴۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۷ میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۱

۴۰۲ میلیون تومان

۴۰۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۴۵ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۵ میلیون تومان

۴۵۵ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۵۹۵ میلیون تومان

۵۹۵ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۶۵ میلیون تومان

۷۷۰ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۸۶۵ میلیون تومان

۸۶۵ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول