Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این اداره کل به نقل از غلامرضا سالاری افزود: این فرد با نصب پلاک جعلی بر روی خودرو خویش در نی ریز تردد می کرد که ماموران نیروی انتظامی به خودرو شک و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه خودرو یادشده اسناد و مدارک گمرکی نداشت، افزود: در تحقیقات انجام شده در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نی ریز مشخص شد که پلاک نصب شده بر روی خودرو دست کوب و جعلی است و این خودرو نیز بطور قاچاق و بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد:با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودروی بی ام و و جریمه ۲۵ میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.

برچسب‌ها نی ریز خودرو کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نی ریز خودرو کالای قاچاق نی ریز خودرو کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی فارس نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پرونده یک دستگاه خودرو باری حامل ۱۶۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال رسیدگی شد و پس از صدور حکم قضایی قرار شد تا آرد قاچاق به شبکه رسمی توزیع بازگردد.

وی اضافه کرد: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف این قاچاقچی را محرز دانست تا برخورد‌های قانونی لازم با این متخلف صورت پذیرد.

حسن پور بیان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندان با هرگونه تخلف در حوزه کالا‌های اساسی به ویژه آرد و نان بر اساس قانون و به شدت برخورد می‌شود و انتظار داریم که شهروندان نیز در این مسیر ما را یاری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی www.tazirat۱۳۵.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه حضوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد