Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله نظامیان ارتش رژیم اسرائیل برای تخریب خانه‌ای در جنین و شهادت یک جوان فلسطینی، با واکنش فلسطینیان و مقاومت حاضر در این شهر مواجه شد و شب گذشته، این شهر به میدان واقعی مقابله با اشغالگران تبدیل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در یورش و حمله مسلحانه نظامیان رژیم اسرائیل به یکی از شهرک‌ها در شهر جنین  واقع در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار بود که نظامیان رژیم اشغالگر قدس به خانه اسیر فلسطینی «محمود جرادات» در شهرک «السیله الحارثیه» شهر جنین یورش برده بودند تا آن را تخریب کنند که درگیری‌ها از آنجا آغاز می‌شود.

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که حین این اقدام دیوار خانه فرو ریخته و دو تن از نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

نظامیان صهیونیست معمولا برای حفاظت از اکیپ‌های تخریب متشکل از کارکنان شهرداری و ماشین‌الات، در حین تخریب خانه‌های فلسطینیان، این اکیپ‌ها را همراهی می‌کنند.

در اعتراض به این اقدام، نیروهای مقاومت و ضد اشغالگری صهیونیست‌ها اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای رژیم اسرائیل در اطراف شهرک الحارثیه کردند. این تیراندازی‌ها گویا ادامه داشته است و طی آن دو فلسطینی نیز زخمی شده‌اند.

همزمان با این عملیات تخریب، جوانان فلسطینی به خیابان‌های نابلس  و شهرک السیله الحارثیه آمدند و شبانه در اعتراض به تخریب خانه محمود جرادات تجمع و با این فلسطینی ابراز همبستگی کردند.

زخمی شدن 11 فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین (در کرانه باختری) شمار زخمی‌های فلسطینیان در درگیری با صهیونیست‌ها در این شهرک را 11 نفر اعلام کرده و گفته که حال یکی از آن‌ها وخیم است

ساعاتی بعد وزارت بهداشت اعلام کرد که محمد اکرم طاهر ابو صالح، نوجوان 17 ساله بر اثر جراحات وارده در تیراندازی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

پاسخ مقاومت جنین به این جنایت

ساعاتی بعد گردان «جنین» در پاسخ به شهادت این جوان، از هدف قرار دادن تجهیزات و نظامیان صهیونیست حاضر در ورودی شهرک مذکور خبر داد. این اقدام نیروهای مقاومت فلسطین با استقبال جنبش حماس همراه بود و این جنبش همانند دیروز از مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های صهیونیست‌ها استقبال کرده بود.

صهیونیست‌ها به رغم تظاهرات و اعتراضات فلسطینی‌ها خانه محمود جرادات را بمب‌گذاری کرده و آن را منفجر کردند.

درسی که فلسطینیان به نماینده افراطی دادند

همزمان با حوادث شهرک السیله الحارثیه جنین، تنش و درگیری فلسطینیان در شهرک «الشیخ جراح» قدس نیز بالا گرفت؛ صهیونیست‌ها از دیروز برای تصاحب خانه یکی از فلسطینیان به این محله یورش برده‌اند که شب گذشته این تنش‌ها به اوج خود رسید.

 در جریان این درگیری ها بود که «ایتمار بن غفیر»، نماینده افراطی و ضد فلسطینی کنست اسرائیل زخمی و راهی بیمارستان شد. او دیروز به همراه صهیونیست‌‌های افراطی به این محله یورش برد تا به قول خود دفتر نمایندگی در راستای حمایت از این صهیونیست‌های شهرک نشین افتتاح کند.

یورش عضو کنست رژیم اسرائیل به «الشیخ جراح» در قدس اشغالی + فیلمدفاع تن به تن فلسطینیان از محله شیخ جراح قدس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین کرانه باختری رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین کرانه باختری رژیم اسرائیل صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به یک منطقه در کرانه باختری حمله ور شدند.

اشغالگران در جریان حمله به شهرک دیرالغصون در طولکرم در کرانه باختری اقدام به تیراندازی گسترده و کندن زمین منزلی در این منطقه کردند که آنرا تحت محاصره خود درآورده بودند.

منابع خبری از برخاستن دود همزمان با انفجار و تیراندازی در داخل منزل محاصره شده در شهرک دیرالغصون در شمال طولکرم خبر دادند.

این منابع به ویرانی گسترده ای اشاره کردند که اشغالگراان در دیرالغصون در شمال طولکرم به بار آورده اند.

اشغالگران اقدام به انداختن بمب داخل این منزل محاصره شده کردند و صدای تیراندازی شدیدی به گوش می رسد.

کد خبر 6096092

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم