Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:41:06 GMT

۱۲ فقره سرقت نیسان وانت در اشتهارد و کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۸۹۷۶

۱۲ فقره سرقت نیسان وانت در اشتهارد و کرج

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ علی عزیزی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت نیسان وانت در محور ماهدشت-اشتهارد حوالی امام زاده سلیمان، بلافاصله موضوع به واحد‌های گشت انتظامی فعال در سطح حوزه اعلام و شناسایی سارق در دستورکار قرار گرفت.

 ماموران گشت کلانتری ۱۱ مرکزی خودروی سرقتی را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دریک اقدام غافلگیرانه راننده آن را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی این شهرستان گفت: متهم در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی به ۱۲ فقره سرقت خودرو نیسان وانت با همدستی یک نفر از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی، مخفیگاه همدست متهم نیز در منطقه محمدشهر کرج شناسایی و نامبرده نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران