Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:45:29 GMT

مقایسه هوندا سیویک با مزدا ۳ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۹۰۹۷

مقایسه هوندا سیویک با مزدا ۳ +عکس

هوندا سیویک ۲۰۱۹ آیا از مزدا ۳ دو خودرویی که شبیه هم هستند.

به گزارش مشرق، سیویک به دلیل فضای زیاد، به صرفه بودن از نظر مصرف سوخت و دینامیک رانندگی سرگرم کننده به عنوان یکی از بهترین خودروهای جمع و جور شناخته شده است اما هاچ بک مزدا ۳ در برابر سیویک چگونه خواهد بود؟

هاچ بک سیویک از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو دارای یک موتور پر جنب و جوش بوده که به یک گیربکس CVT متصل شده است، اما دارای سیستم چهار چرخ متحرک نیست.

در جاده، رانندگی سیویک، حتی در کنار مزدا ۳ سرگرم کننده است. در حالی که مزدا دارای فرمان کمی سنگین‌تر، سیویک در مجموع کمی سبک‌تر است و به هوندا اجازه می‌دهد چابکی و سرگرم‌کننده باشد. 

سیویک بلندتر از مزدا ۳ و صدای جاده، صدای باد و صدای موتور در آن بیشتر از مزدا ۳ است؛ اما امکانات و فناوری‌های مدرن زیادی در هوندا وجود دارد. کروز کنترل تطبیقی، کمک حفظ خطوط و هشدار برخورد از جلو از جمله امکانات این خودرو است.

در داخل، هوندا زیباتر از سیویک است اما بهم ریختگی بیشتری دارد؛ دسته‌ای از دکمه‌ها در سرتاسر داشبورد پخش شده‌ که با لایه‌هایی از پانل‌ها و قطعات تزئینی ترکیب شده‌اند.

سیویک دارای یک صفحه نمایش لمسی با کاربری آسان است و از سیستم Android Auto و Apple CarPlay نیز پشتیبانی می‌کند.

 فضای خوبی برای مسافران و بار در سیویک وجود دارد که بسیار بیشتر از مزدا ۳ است.  فضای داخلی و راحتی احتمالا برای بسیاری از رانندگان مهمتر است و مزدا در اینجا کوتاهی می‌کند. 

شاید اضافه شدن یک پیشرانه تمام چرخ منجر به سازش در فضادر مزدا ۳ شده باشد. هر چهار چرخ به یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز هستند که ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند؛ این خودرو با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

این خودرو در مقایسه با هوندا کارایی کمتری دارد، اما چرخ‌های محرک آن دو برابر بیشتر است و به لطف سیستم AWD وزن بیشتری دارد. این سیستم تمام چرخ متحرک نیز با یک سیستم لغزش، همیشه انتقال نیرو را بین چرخ‌های جلو و عقب تغییر می‌دهد. مزدا در ترکیب با سیستم کنترل پلاس G-Vectoring  در جاده احساس اعتماد به نفس و اطمینان خاطر دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت تولید خودرو خودرو اخبار خودرو بازار خودرو مقایسه هوندا مزدا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مزدا ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰

مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال ۱۴۰۳، پاسخگوی ۴۸ هزار و ۸۹ تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس تازه‌ترین آمار اعلامی از سوی دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی این صندوق، تعداد تماس‌ها در ماه قبل از آن، یعنی اسفند ۱۴۰۲، ۵۸ هزار و ۶۵۰ تماس تلفنی بوده است.

بر این اساس، در مدت زمان اعلام شده، ۲۴۵۷ تماس تلفنی مربوط به حکم ترمیمی بازنشستگان بوده که در مقایسه با اسفند ۱۴۰۲ با رقم ۲۸۰ تماس تلفنی، نزدیک به ۸ برابر افزایش داشته است.

موضوع دیگری که بیشترین میزان تماس مخاطبان سامانه ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده، متناسب سازی حقوق بازنشستگان بوده است و کارشناسان ۲۵۰۰، با پاسخگویی به ۲۱۶۴ تماس تلفنی در موضوع متناسب سازی حقوق، ۷۰۱ درصد افزایش را در این موضوع ثبت کرده اند.

سومین موضوعی که تماس گیرندگان با سامانه ۲۵۰۰ بیشترین توجه را به آن نشان داده اند، موضوع افزایش حقوق بوده که با ۴۲۸۱ تماس پاسخ داده شده در فروردین، در مقایسه با ۶۳۰ تماس در اسفندماه، رشدی بیش از ۵ برابری و معادل ۵۷۹ درصد را نشان داده است.

از دیگر موضوعات مهمی که بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق در تماس تلفنی با مرکز نام برده به آن پرداخته اند می توان به برقراری بیمه تکمیلی یا انصراف از آن، زمان و نحوه ثبت نام برای وام ضروری، نحوه ثبت سوابق مدیریتی، خدمات رفاهی و تورهای گردشگری بازنشستگان، اختلال در سایت و نرم افزار صبا اپ و طرح های تخفیفی کفش ملی اشاره کرد.

همچنین در فروردین ماه، تعداد ۸ هزار و ۶۸۶ درخواست خدمت ازطریق پیام صوتی، اپلیکیشن صبا و سایت توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که این رقم در اسفندماه، ۷۷۵۴ درخواست بوده است.

همچنین میزان رضایت مخاطبان از پاسخگویی این مرکز، در فروردین ماه سال جاری، ۸۳ درصد بوده است که در مقایسه با ماه پیش از آن ۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش های مختلف
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴