Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه و در ششمین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌بر اجرای برنامه یک گروه از کشور ایتالیا و کنسرت ارکستر ملی ایران در تالار وحدت، بیش از ۱۰ اجرای زنده دیگر نیز در بخش‌ها و تالارهای مختلف جشنواره پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

اجرای یک کنسرت به یاد استاد علی‌اصغر بهاری یکی از بخش‌های مهم جشنواره موسیقی فجر سی و هفتم در روز ششم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر برنامه روز ششم جشنواره موسیقی فجر به ترتیب زیر اعلام شده است:

تالار وحدت

ساعت ۱۸:۳۰: کنسرت «ایتالیای کوچک» به هنرمندی جیووانی کوئیدی از کشور ایتالیا

ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری بردیا کیارس

تالار رودکی

ساعت ۱۸:۳۰: کنسرت ارکستر «چکاوک» به رهبری رضا شایسته و هنرمندی مجید حسینخانی و محمد رضائیان افروز

ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت «منظومه یادها» به هنرمندی ربکا شوقیان

فرهنگسرای ارسباران

ساعت ۱۸:۳۰: کنسرت «حریر» با هنرمندی محمدعلی ذکریایی و محمد جهانی | کنسرت «رندان مست» با هنرمندی نیما پورفولادی و مهرداد مراد مند از اصفهان

ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت گروه «ندای تفتان» با هنرمندی محمد ریگی پناه از سیستان و بلوچستان | کنسرت «سلمان سلیمانی و یعقوب تنها» از خراسان رضوی

سالن دهلوی

ساعت ۲۱:۳۰: شب استاد «علی اصغر بهاری» با هنرمندی حسام اینانلو

فرهنگسرای نیاوران

ساعت ۱۸:۳۰: کنسرت «پایکوب» با هنرمندی سینا ذکایی و کوروش مهربان

ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت «دوئت لیرا» به هنرمندی آرش هژیرآزاد و یگانه حسینی نیا

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران

ساعت و ۲۲: کنسرت بهنام بانی

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

کد خبر 5424607 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر کنسرت موسیقی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره موسیقی فجر کنسرت موسیقی تئاتر ایران فیلم سینمایی حسین مسافر آستانه سرود خانه هنرمندان ایران موسیقی ایرانی رادیو صبا هنرمندان تئاتر جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۸ ۳۰ ساعت ۲۱ ۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین رویداد جایزه استاد مویدی و «نشست تخصصی فعالان عرصه تربیت و مسجد استان مازندران» با هدف تبیین مؤلفه‌های یک تشکل تربیتی، الگونمایی مدل «تربیت در مسجد»، بررسی مصداقی مدل استاد مویدی در مسجد کاظم‌بیگ و بررسی ابعاد شخصیتی استاد فقید برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام جزینی، حجت الاسلام مجتبی وافی، سید احمد عبودتیان حاج حسین یکتا، حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمد حسین زیوری معاونت تربیتی مؤسسه اشراق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استاد مویدی سال‌های سال در زمینه تربیت جوانان در مسجد و مدرسه فعالیت می‌کردند، افزود: این رویداد همزمان با سالروز تولد ایشان و پاسداشت تلاش‌های وی به مناسبت روز معلم برگزار شد.

وی با اظهار اینکه مدارس ایشان پیوند ناگسستنی با مسجد دارد، افزود: بیش از هزار دانش آموز از مهد تا پیش دبستانی, متوسطه سوم و دانشگاه در مدارس وی از شهرهای مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: استاد مویدی سال‌های سال کار جدی در حوزه تربیت در مسجد و مؤسسه تحقیقی و پژوهشی انجام می‌داد و در کنار سه ضلع پژوهش، مدرسه و مسجد توجه ویژه ای به کانون خانواده داشت.

زیوری تصریح کرد: شناسایی، معرفی و تکریم عزیزانی که در زمینه تربیت فعالان مسجد تلاش داشتند، هدف ارائه جایزه استاد مویدی است وسالانه از فعالان انقلابی و مسجد تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در دو بخش در قالب نشست تخصصی و کارگاهی فعالان مسجد و تربیت و بخش عمومی و رونمایی جایزه در مسجد کاظم بیک برگزار شد

کد خبر 6095374

دیگر خبرها

  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • تقدیر هیئت مدیره جایزه پولیتزر از دانشجویانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود