Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ امیرحاتمی را به سمت مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش تبریک گفت. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه‌نیوز، سرلشکر پاسدار محمد باقری، با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ امیرحاتمی را به سمت مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند امیر سرتیپ امیر حاتمی
سلام علیکم.
حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به عنوان مشاور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم با مدد از سرمایه علم و تجارب ارزنده خود و عشق و ارادتی که به اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دارید، موفق و پیروز باشید.
موفقیت روزافزون شما را در این مسئولیت جدید، تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم.     بیشتر بخوانید:  توزیع هزار بسته کمک‌های مومنانه توسط پاسداران ستاد کل سپاه   انتهای پیام/ برچسب ها: امیر حاتمی وزارت دفاع سرلشکر محمد باقری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حاتمی وزارت دفاع سرلشکر محمد باقری امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا نوشت: پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

رئیس جمهور در این پیام تصریح کرد: با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی