Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله خوان‌زاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:همه مراکز سرپایی پذیرش بیماران کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان از نظر نیرو و امکانات درمانی تقویت شده و بیمارستان های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز تست‌گیری از بیماران با علائم کرونایی را انجام می‌دهند.

وی افزود:در حال حاضر ۲۰ درصد از تخت‌های بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان در اشغال بیماران مبتلا به کرونا است ضمن اینکه در بیمارستان‌های خرمشهر و شادگان نیز پذیرش بیماران بدحال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان‌زاده بیان کرد: دیگر بیمارستانهای منطقه از جمله نفت و تامین اجتماعی بیماران مبتلا به کرونا را بستری می‌کنند و در روزهای آینده و با توجه به شیب صعودی ابتلا شاهد بستری تعداد بیشتری از بیماران در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خواهیم بود.

وی افزود:  ۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله طالقانی و ۶ بیمار نیز در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان بستری هستند که از این تعداد هشت بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان طالقانی بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: اکثر بیماران بستری شده جز کسانی هستند که از تزریق واکسن سرباز زده‌اند و یا تنها یک دُز واکسن تزریق کرده‌اند.

خوان‌زاده اظهار داشت: تزریق سه دُز واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها راه مقابله و کنترل کرونا است و در صورت رعایت این موارد شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به حالت عادی باز خواهند گشت.

وی بیان کرد:  هر فرد مبتلا به اُمیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند و با توجه به سرعت انتشار بسیار زیاد سویه اُمیکرون لازم است شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان خرمشهر و شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟