Web Analytics Made Easy - Statcounter

معطلی در صف‌های طولانی گاز در حالی تراژدی تکراری هرساله مردمان صبور در کلانشهر زاهدان به شمار می رفت که نظارت های میدانی مسئولان در بازار باعث شکسته شدن طلسم معطلی در صف های طولانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، طلسم معطلی در صف های گاز با نظارت میدانی متولیان امر شکسته و منجر به ابراز رضایت شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهروندانی که تا همین چند ماه پیش طبق روال هرساله باید ساعت ها در صف های طولانی چشم انتظار خودروهای حمل سیلندر گاز بوده و در گرمای سوزان تابستان و یا سرمای استخوان سوز زمستان صبر ایوب پیشه می کردند تا شاید بخت یارشان بود و پس از ساعت ها وقت گذرانی، نوبت آنها فرا می رسید.  

حالا نظارت های میدانی باعث تزریق امید برای حل این معضل همیشگی در کلانشهر زاهدان شده و مردم از این باب رضایت دارند؛ اگر چه یکی از علل عمده در کاهش صفوف طولانی گاز؛ برخورداری از گازشهری به شمار می رود.

نظارت میدانی و افزایش ایستگاه های عرضه گاز راهکاری برای کاهش صف های طولانی  

با این تفاسیر در حالی خدمتگزاری به مردم و تلاش برای تأمین آسایش و امنیت آنها توفیقی بزرگ برای همه کارگزاران نظام به شمار می رود که ابوذ مهدی نخعی، فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه نظارت و کنترل توزیع گاز مایع در این شهرستان دائما در حال انجام است، گفت: نظارت های میدانی باعث شد تا امسال شاهد صف های طولانی گاز همچون گذشته در سطح شهر نباشیم.

وی تصریح کرد: در 30 نقطه از شهر ایستگاه فروش سلیندر گاز مایع جانمایی شده که در این محل ها کپسول های توزیع می شود و این درحالیست که سال گذشته آمار ایستگاه های فروش و عرضه سیلندر گاز 11 مورد بود.

این مسئول بخشی از علل طولانی بودن صفوف دریافت گاز را عدم استقبال شهروندان از گازشهری عنوان کرد و ادامه داد: زیرساخت و ظرفیت برای 130 هزار اشتراک وجود دارد اما خیلی از مردم در محلات به دلایلی از جمله گرانی استقبال چندانی برای بهره مندی از گاز شهری و انجام عملیات لوله کشی گاز منازل نکرده اند که در صورت وجود برخورداری منازل از گاز شهری معضل صف های طولانی نیز رفع خواهد شد.

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه باید به نقطه مطلوبی برسیم که توزیع گاز اشتراکی شود، افزود: شرکت های توزیع خصوصی هستند و باید توان لجستیکی آنها ارتقا یابد که به دنبال تحقق این امر هستیم.

نخعی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: سال گذشته با همکاری و مشارکت صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد و شرکت پرسی ایران گاز توافق شد تا خودروی حمل سلیندر گاز مایع خریداری و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا کار توزیع در مقابل منزل شهروندان را انجام دهند که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت اما امسال مجددا در صدد اجرا و تحقق این طرح مهم هستیم.

گفتنی است آمار روزانه عرضه گاز از شرکت پرسی گاز، مکران گاز، اتان گاز و الیاس گاز  در دستور کار قرار داشته و بازدیدها توسط چهار اکیپ از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و سکوهای سیلندر پُرکنی و نمایندگی های ثابت رصد وانجام می شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صف های طولانی طولانی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است