Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@17:25:12 GMT

یوونتوس به زحمت بعداز دقیقه ۹۰ از شکست گریخت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۹۷۴۸

در ادامه دیدار‌های شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم سری A باشگاه‌های ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در شهر برگامو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

گل نخست این بازی را روسلان مالینوفسکی بازیکن تعویضی آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو روی یک ضربه شروع مجدد در دقیقه ۷۶ با شوتی غیرقابل مهار به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که همه چیز برای رقم خوردن پیروزی تیم میزبان مهیا شده بود و هواداران منتظر شنیدن سوت پایان بودند، یوونتوس که با تعویض‌های ماسیمیلیانو آلگری یکپارچه حمله شده بود، روی یک ضربه کرنر توسط دفاع راست پیش تاخته خود، دانیلو گل تساوی را به ثمر رساند و از شکست در خانه رقیب مستقیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گریخت.

با این نتیجه یوونتوس ۴۶ امتیازی شد و با حفظ برتری دو امتیازی‌اش نسبت به آتالانتای رده پنجمی، جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کرد. این در حالی است که آتالانتا نسبت به یوونتوس یک بازی کمتر هم انجام داده است.

پیش از این بازی تیم‌های رم و ساسولو هم برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. در این بازی که ساسولو در دقیقه ۷۸ آن با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شد، تامی آبراهام مهاجم انگلیسی رم در دقیقه ۱+۴۵ از روی نقطه پنالتی جالوروسی را پیش انداخت. در ادامه هم‌تیمی او کریس اسمالینگ در دقیقه ۴۷ به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا بازی مساوی شود. سپس ترائوره در دقیقه ۷۳ ساسولو را پیش انداخت، اما این پایان کار نبود و رم با گلزنی کریستانته در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از شکست گریخت. با این نتیجه رم ۴۰ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. ساسولو هم با ۳۰ امتیاز همچنان در جایگاه دوازدهم جدول است.

در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، فیورنتینا میهمان تیم اسپتزیا خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین چهلمین جشنواره فیلم فجر یوونتوس سری آ آتالانتا مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم