Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم یوسف‌زاده، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مسافران نوروزی  در استان البرز خدمات ارائه می دهند.

وی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و به منظور ارزیابی وضعیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران، طرح تشدید نظارت بر فعالیت این مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نظارت و بازدیدهایی که توسط بازرسان از مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام می‌شود برخی شاخص‌ها از جمله وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ‌های ورودی و خروجی و فضاسازی مناسب برای تسهیل دسترسی معلولان مورد توجه قرار می‌گیرد.

این مسوول تصریح کرد: همچنین برای استقبال از مسافران نوروزی فضاسازی و نوسازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان نیز انجام می‌شود که براین اساس مجتمع‌ها موظف به توسعه فضای سبز(گل‌کاری و درختکاری) در محوطه بیرونی و رنگ‌آمیزی دیوارها هستند.

یوسف‌زاده تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات همه مجتمع‌ها باید امکاناتی چون پتو و وسایل گرمایشی را برای نمازخانه‌ها فراهم کنند تا در صورت مسدودشدن راه‌ها با توجه به شرایط جوی فصل بهار امکان اسکان موقت برای مسافران فراهم باشد.

مسوول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه از تهیه بروشور نوروزی توسط مدیران مجتمع های خدماتی- رفاهی خبرداد و گفت: در این بروشور نقشه استان، اطلاعات و موقعیت مکانی مجتمع‌های رفاهی فعال در محورهای مواصلاتی درج شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده این بروشورها در ورودی استان بین مسافران توزیع خواهد شد.

وی گفت: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده اطلاعات مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در اختیار مرکز مدیریت راه‌های استان نیز قرار داده شده است و مسافران می‌توانند با تماس با شماره ۱۴۱ از موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌ها مطلع شوند.

راه های استان البرز در ایام نوروز همه ساله محل عبور میلیون ها خودرو مسافران از سراسر کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مجتمع های خدماتی مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری با بیان اینکه ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر با اعتبار ۶۸۹ میلیارد ریال در حال اجراست و به‌زودی بهره‌برداری می‌شوند. همه زیرساخت‌های موردنیاز در بخش عملیات و مسئولیت اجتماعی رضایت‌بخش ارزیابی می‌شوند و امیدواریم دیگر پروژه‌های مرتبط با تولید نیز به‌زودی تکمیل شوند.

وی جابه‌جایی خطوط لوله چاه‌های نزدیک به روستاهای همجوار، ایمن‌سازی روستاهای همجوار، احداث دیوارهای حائل، احداث یا بهسازی جاده‌های دسترسی، حفاظت فیزیکی از تجهیزات و کالاهای شرکت، مقاوم‌سازی سازه‌های حامل، استقرار یا جابه‌جایی جرثقیل‌های فرایندی، احداث فونداسیون ماشین‌آلات فرایندی و تأسیسات فرآورشی، احداث، تخریب و بازسازی پل‌های مواصلاتی، محوطه‌سازی، احداث گودال‌های جمع‌آوری و ساخت مخازن را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور تضمین تولید پایدار شرکت در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

محمد نوری ممبینی، سرپرست امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون نیز گفت: احداث یا بهسازی مدارس، ترمیم مسیرهای دسترسی روستایی، احداث پل‌های دسترسی برای تسهیل کشاورزی و تردد دام و خودروهای روستاییان، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های روستاهای همجوار تأسیسات به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انجام شد.

وی همچنین جایگزینی خطوط لوله فلزی با لوله‌های غیرفلزی بعضی چاه‌ها، رنگ‌آمیزی خطوط درون تأسیسات در مجتمع‌های صنعتی، احداث مخازن آب صنعتی در سه مجتمع، احداث خط لوله ۱۰ اینچ انتقال نفت نمکی کم‌فشار مجتمع صنعتی کوپال به مجتمع صنعتی شماره یک مارون، احداث حوضچه‌های استاندارد برای دفع سلج، توسعه سکوهای مواد شیمیایی، بهسازی فونداسیون‌های بتنی در تأسیسات، احداث دیوارهای پیش‌ساخته بتنی اطراف تأسیسات، محوطه‌سازی و آسفالت واحدهای عملیاتی و احداث بالگرد نشین در واحدهای عملیاتی را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون قرار گرفته‌اند.

کد خبر 6097250 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران