Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: گروه جهادی شهید نواب صفوی از گروه های جهادی فعال است که با حضور با شکوه جوانان مردم دوست برای خدمت دهی به مردم در مناطق محروم فعالیت می کنند که در روستای گرگنا به مدت دو روز فعالیت کردند.

او گفت: فعالیت های گروه جهادی در روستای گرگنا را دیوار کشی منزل محروم،تسطیح محوطه وغبارروبی گلزارمطهر شهدا، با حضور مردم روستا نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکل گفت: هدف از حضور گروه های جهادی سپاه ناحیه کازرون در مناطق محروم ایجاد امید و نشاط انقلابی در روستاها بوده که اگر بسیج مردمی در روستاها اتفاق بیفتد پیشرفت های زیادی حاصل می شود.

سرهنگ توکل فرمانده سپاه کازرون در پایان با توجه به اهمیت برنامه محرومیت زدایی و کمک به محرومان از مسئولان و دست اندرکاران شهرستان و مردم خیر برای مشارکت در برنامه های اردوهای جهادی دعوت کرد.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان