Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:23:17 GMT

سه خبرکوتاه از باشت و گچساران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۹۹۴۵

سه خبرکوتاه از باشت و گچساران

توزیع ۲۰۰هزار لیتر نفت سفید 

 فرماندار باشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در این شهرستان توزیع شده است.

نادر گرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این میزان نفت سفید بین خانوارهایی که از گاز خانگی بهره مند نیستند توزیع شده است.

وی بیان کرد: نفت سفید مورد نیاز خانوارهایی که به شبکه گاز دسترسی ندارند در مخازن ذخیره سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار باشت تصریح کرد: توزیع نفت سفید به منظور رفاه حال اهالی مناطق دور دست و پیشگیری از قطع درختان جنگلی انجام می شود.

دستگیری شکارچیان متخلف در گچساران 

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سه نفر شکارچی حرفه ای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سید محمد موسوی  اظهار داشت:  ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین  این فرماندهی با همکاری ماموران حفاظت محیط زیست،  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حین گشت زنی درحوزه استحفاظی به سه نفر شکارچی حرفه ای پرندگان مشکوک وآنان را دستگیر کردند.      
                                     
وی افزود: ماموران  پاسگاه انتظامی آبشیرین از متهمان تعداد چهار قطعه پرنده تیهو و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط کردند. 

برگزاری دوره آموزشی گلیم‌بافی در روستای بیدزرد گچساران

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گچساران گفت: به‌منظور توانمندسازی بانوان روستایی دوره آموزشی تخصصی گلیم‌بافی در روستای بیدزردگچساران برگزار شد.

رحیم خردمند اظهار داشت:دوره آموزشی گلیم بافی با حضور ۴۰ نفر از هنرجویان صنایع‌دستی روستای بیدزرد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ارتقای کیفیت تولیدات صنایع‌دستی، ایجاد اشتغال‌زایی برای بانوان روستایی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی در روستای بید زرد است.

خردمند افزود: در این کارگاه مهارتی هنرجویان ضمن بافت گلیم در مورد چلِه کشی، نقشه‌خوانی و نقشه زنی، شناخت انواع نقوش سنتی منطقه و مرمت و نگهداری بافت  آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد باشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد باشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد باشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران میراث فرهنگی دوره آموزشی نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان