Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:04:28 GMT

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۰۶۴

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ید الله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه فجر با تاکید بر نقش تأثیرگذار فرماندهان و مدیران در موفقیت مأموریت‌ها، گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تأثیرگذار در فرآیند دستیابی به موفقیت در کارها و مأموریت‌های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیروها به سمت اهداف غیرقابل چشم پوشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: روحیه جهادی، تفکر بسیجی و اخلاق‌مداری شاخصه‌های اصلی یک فرمانده پیشرو و موفق هستند که باید در فرآیند انتصاب فرماندهان و مدیران مورد توجه قرار بگیرند. فرمانده سپاه فجر گفت: نیروهای مسلح در اوج آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند و جوانان مؤمن و انقلابی در نیروهای مسلح با روحیه حسینی و ایثار آماده مقابله و پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید هستند.

حجت الاسلام محمودی زاده نیز با تبریک فرارسیدن ایام ولادت امیراامومنین حضرت علی (ع)، گفت: ولایتمداری شاخصه اصلی فرماندهان و مدیران در سپاه است و آنچه سپاه را از سایر نیروهای نظامی متمایز کرده و به آن برتری می‌بخشد همین اتکاء به آموزه‌های اسلام و فرهنگ عاشورایی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر گفت: دو مؤلفه مهم خودسازی و معنویت افزایی همواره باید مورد توجه فرماندهان قرار داشته باشد و ارتقا این مولفه‌ها را در کارکنان مجموعه‌های تحت مدیریت خود نیز پیگیری کنند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده به عنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

کد خبر 5424790

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس یدالله بوعلی شیراز راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان خراسان رضوی همدان فرماندهان و مدیران فرمانده سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود