Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سومین نشست ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور حمید مجیدی‌مهر رئیس ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مسئولان و نمایندگان کمیته‌های مختلف این ستاد در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مجیدی‌مهر در این نشست درباره محل برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نهم تا چهاردهم اسفندماه به‌صورت مجازی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزار خواهد شد؛ ابتدا قرار بود مسابقات در جایی دیگر برگزار شود که با بررسی‌ها انجام گرفته، این هتل فاقد استاندارهای لازم برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: کار ضبط آخرین شرکت‌کننده در بخش خواهران انجام شد؛ در این بخش سوالات آنلاین پرسیده شده است و پس از تدوین، داوران در بخش خواهران روز سیزدهم اسفندماه به قضاوت می‌پردازند.

رئیس ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: در بخش برادران نیز کار ضبط آثار با مشارکت نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران، سفارتخانه‌ها، رایزنی‌های فرهنگی، جامعه‌المصطفی و مؤسسات قرآنی و اسلامی بزرگ از دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در کشورهای مختلف دنیا انجام می‌شود و پس از دریافت فایل‌ها و تدوین، داوران در روزهای دهم تا سیزدهم اسفندماه به قضاوت می‌پردازند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در چند کشور به‌دلیل محدودیت به کشور هم‌جوار اعزام شده‌اند و کار ضبط در آنجا انجام می‌شود، افزود: برخی تصور می‌کنند که برگزاری مسابقات غیرحضوری کار آسانی بوده اما واقعاً برگزاری مسابقات به‌صورت غیرحضوری کار سختی است.

مجیدی‌مهر گفت: از دوره بعدی مسابقات قرآن کریم، فراخوان ایده‌ها در بخش‌های مختلف از جمله طراحی پوستر، طراحی تیزر، طراحی دکور و … را خواهیم داشت و به بهترین ایده‌ها نیز جوایزی اهدا می‌شود؛ با این کار می‌توانیم بگوییم که مسابقات به‌صورت مردمی - تخصصی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش داریم تا ۱۰ شبکه خارجی به‌صورت زنده سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را پوشش دهند، لذا امسال از مجری عربی استفاده خواهیم کرد؛ هر محتوایی که در حوزه‌هایی مثل تیزر، پوستر و … تولید می‌شود نیز حتماً سه زبانه خواهد بود.

در ادامه این نشست، مسئولان ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و همچنین نمایندگان کمیته‌های مختلف این ستاد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداختند.

لازم به ذکر است سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نهم تا چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۰ در سالن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5424169

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن ولادت حضرت علی ع انقلاب جمهوری اسلامی معرفی کتاب جامعه المصطفی العالمیه آیت الله خامنه ای مهر انقلاب ایران سوریه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی