Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اللهیار ولی‌‌زاده  ارتباط با مشکلات این روزهای دامداران که در بخش تامین خوراک دام با مشکل مواجه شدند، اظهار کرد: توجهی به دامداری‌های خُرد نمی‌شود و به حال خود رها شدند که در صورت تداوم این شرایط نابودی تولید را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه دامداران در شرایط خوبی نیستد، افزود: اگر این روند تداوم یابد، ۱۰۰ در صد دام‌ها کشتار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با اشاره به اینکه صدها سال طول کشید تا دام‌های مولد به این جایگاه رسیدند، اضافه کرد: تولید با زد و بند جواب نمی‌دهد و باید ارز آزاد شود و دامداران تکلیف خود را می‌دانند، باید شرایط صادرات تسهیل شود.

وی با طرح این سوال که چرا نباید دامداری که هزار راس گوسفند دارد دامدار صنعتی به حساب نیاید، افزود: به دامدار مولد دارای یک‌هزار و ۳۰۰ راس دو کیسه کنسانتره اختصاص یافت و دامداران در بدترین شرایط  تولید هستند.

ولی‌زاده با بیان اینکه دام‌های مولد صدها سال طول کشید تا به این جایگاه رسیدند، گفت: درصورت کشتار، صدها سال طول می‌کشد به این جایگاه برسند، ولی ظرف ۴۸ ساعت دا‌م‌ها کشتار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل مصرف‌کننده با یارانه حل نمی‌شود و به جای آن بگذارند دام را صادر کرده تا علوفه را تامین کنند.

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با اشاره به اینکه این روزها دام‌داران در صف خرید دام برای تامین خوراک دام‌های‌شان هستند، گفت: کمتر از ۱۰ درصد خوراک دام‌ها توسط یارانه تامین می‌شود و به همین دلیل این روزها دامداران در صف‌های خرید نان برای تامین خوراک دام‌شان هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دام نهاده خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز