Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - دکتر عبداله دیدبان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: هم اکنون ۳۶۲ نفر از هم استانی‌ها با علائم شدید تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۷۰ نفر از آنان هیچ گونه واکسنی تزریق نکرده اند.

۱۶ بیمار فقط یک دُز، ۱۲۲ بیمار دُز دوم را دریافت کرده اند و این آمار نشان دهنده اهمیت واکسیناسیون به ویژه دُز سوم یا نوبت یادآور است که هم آمار بستری و هم آمار مرگ و میر را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار فوتی‌های روز گذشته به ۵ نفر رسیده که در مقایسه با هفته گذشته ۵/۲ برابر شده است که نیازمند توجه مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

کمبود دارو‌ها مختص استان قزوین نیست و در کل کشور با این موضوع مواجهیم و پزشکان باید در خصوص تجویز‌های غیر ضرور پرهیز لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این پیک هم فاصله بگیریم و به شرایط پایدار برسیم.

روند رشد بستری کاهش یافته است، اما این به معنای کنار گذاشتن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیست، زیرا در رنگ بندی‌ها به جز شهرستان آوج همه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

طرح مراقبت در منزل یکی از طرح‌های بسیار مهمی است که می‌توان برای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا از آن بهره برد و همکاران ما از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

آمادگی لازم را برای واکسیناسیون سیار داریم و در برخی از مواقع قبل از اینکه شرکت‌ها و موسسات اعلام آمادگی کنند در محل حاضر شده و واکسیناسیون را انجام داده ایم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی واکسن کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • حس خوب حمایت
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان