Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده تنیس ایران با نماینده چک در تور جهانی برزیل رقابت می کند

تنها نماینده ایران در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال برزیل حریف خود را در جدول اصلی بازی‌ ها شناخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در حالی جدول اصلی مسابقات تور جهانی برزیل ( سطح یک دنیا) از امروز در شهر پرتوالگره آغاز می‌شود که بر اساس قرعه‌، نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها به مصاف تنیسوری از چک می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان جدول مقدماتی و معرفی تنیسورهای راه‌یافته به مرحله بعدی بازی‌ها، جدول اصلی قرعه‌کشی شد و‌ مشکات‌الزهرا صفی تنها نماینده ایران در این مسابقات باید در راند نخست با اسمیچ کالوفا از کشور چک مسابقه دهد. 

مشکات‌الزهرا صفی با رنک ۷۸ و‌ نماینده چک با رنک ۷۶ دنیا فردا در نخستین دیدار خود در تور جهانی برزیل رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. 

در این دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران، کانادا، چک، آمریکا، صربستان، اسلواکی، پرو، مجارستان، آرژانتین، اوکراین، پاراگوئه و برزیل حضور دارند. 

مشکات‌الزهرا صفی که صاحب رنک ۷۸ دنیاست در این دوره از رقابت‌ها به مصاف برترین‌های دنیا در رده سنی زیر ۱۸ سال می‌رود. نماینده کشورمان پیش از این به عنوان اولین ایرانی خود را در نخستین مسابقات گرند اسلم‌ سال ۲۰۲۲ در استرالیا محک زد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیرمردها در تیم پرسپولیس؛ از از 32 تا 40 سال! احتمال شکایت ذوب آهن از استقلال بیشترین گل پنالتی در چهار فصل اخیر فوتبال اروپا | ایموبیله در صدر، رونالدو در تعقیب رونالد آرائوخو خطاب به نیمکت اسپانیول: به سمت دسته دو! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تور جهانی برزیل مشکات الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی