Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با وجود توصیه‌های مکرر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی از شهروندان همچنان به برگزاری دورهمی ها و مهمانی‌های خانوادگی خود ادامه دادند، اظهار کرد: نتایج عدم رعایت پروتکل‌ها با بروز علائم بیماری کرونا و بستری بیماران بد حال در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان‌های استان اردبیل نمایان شده و متأسفانه شاهد افزایش مبتلایان هستیم.

وی شلوغی و تردد غیر ضرور در مراکز خرید و معابر اصلی شهر را از دیگر عوامل افزایش بستری‌های روزانه بیمارستان‌ها عنوان کرد و افزود: این تردد غیر ضرور موجب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی گردید که نتایج آن را امروز با بستری ۶۲ بیمار کرونایی با وضعیت جسمی بیماری نامساعد و وخیم شاهد هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به احتمال اوج گیری مجدد بیماری کرونا در اردبیل لازم است تا مردم در این روزها پروتکل‌های بهداشتی را بیش‌تر از قبل رعایت کنند گفت: ناقلان بی علامت کرونا در کمین هستند و احتمال درگیری و ابتلای افراد از طریق بیماران بدون علامت افزایش یافته است لذا از شهروندان تقاضا می‌شود به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۴۱ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد و ۴۷ بیمار کرونایی نیز با حال عمومی نسبی و مناسب از بیمارستان‌ها مرخص شدند اما نکته قابل توجه ادامه روند درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا بهبودی کامل است و این عزیزان باید قرنطینه خانگی و عدم حضور در اجتماعات را رعایت کنند.

محمدیان بیان کرد: هم اکنون شهرستان مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، سرعین، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی، شهرستانهای خلخال، بیله سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 5424759

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان خراسان رضوی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان