Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - وحید کاظمی گفت: شهرستان کاشان سالیان زیادی در زمینه ماهیان زینتی فعال بوده و راوند کاشان از مناطق معروف در حیطه پرورش ماهیان زینتی است.

در کل کشور ۲۵۰ میلیون ماهی تزئینی تکثیر می‌شود که ۷۰ درصد آن در اصفهان تأمین می‌شود. کاشان با تکثیر بیش از ۴۰ میلیون ماهی زینتی در ۵۵۰ کارگاه مجوزدار و ۷۰۰ نفر نیرو، ۲۰ درصد از ماهیان تزئینی کشور را تأمین می‌کند و سالانه درآمدی معادل ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۰۰ میلیارد ریال ایجاد می‌کند.

بیشتر ماهیان تکثیرشده در شهرستان کاشان از نوع گلدفیش‌های معمولی، کله‌شیری و تلسکوپی بوده که به منظور ارتقاء صنعت تولید و صادرات بهتر قصد داریم تنوع ماهیان را افزایش دهیم. هم اکنون سالیانه ۱۰۰۰ قطعه ماهی زینتی از کاشان به کشور‌های عراق و ترکیه صادر می‌شود.

کاظمی در رابطه با رویداد شتاب ماهیان زینتی در شهرستان کاشان گفت: این رویداد به علت وجود مشکلات تولیدکنندگان ماهیان زینتی و با توجه به جلساتی که با ریاست جهاد کشاورزی انجام شد با هدف شتاب در حل مشکلات تولیدکنندگان ماهی زینتی در زمینه درمان، پرورش و تکثیر برگزار شد و ایده‌های بسیاری خوبی در بحث دارو، درمان و اکسیژن‌سازی ارائه شد.

رویداد شتاب ماهیان زینتی امروز برگزار می‌شود و برخی از اساتید دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، سمنان، دامغان و مشهد از استارت‌اپ‌ها حمایت کردند و مسئولان شهر کاشان نیز در تمام ابعاد حمایت خود را نشان‌دادند.

رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر می‌گوید سرمایه‌گذارانی در زمینه پرورش ماهیان زینتی در رویداد شتاب حضور دارند و ایده‌های برتری که امکان تبدیل به محصول را دارد تحت حمایت قرار می‌دهند. ایده‌های برتر به دفتر نوآوری راه یافته و بعد از جلساتی که با مسئولان و سرمایه‌گذاران خواهیم داشت، محصولات به تولید انبوه می‌رسد.


منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهیان زینتی ماهیان زینتی رویداد شتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه با کمک عسل، گیاه آلوئه ورا را در خانه تکثیر و پرورش دهیم؟ (فیلم) روش قلمه گیری صحیح در گیاه برگ انجیری (فیلم) روش تکثیر گیاه آگلونما (فیلم)

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان