Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - این نویسنده و روانشناس کشورمان می‌گوید هدف از این به اصطلاح سیلی این است که به خواننده بگوید اگر آن فصل را نخواند چه اتفاقاتی در آینده برای او رخ خواهد داد.

او در بخشی از کتاب جدیدش نوشته: «متاسفانه خیلی از کتاب‌های روانشناسی، موفقیت را به‌جای شکوفایی تعریف می‌کنند؛ در حالی که شکوفایی یک اتفاق چندبعدی است که موفقیت یکی از زیرمجموعه‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته این نویسنده، «روانشناسی برپایه اصول اخلاقی بنا شده و موفقیت واقعی شکوفا شدن فرد است، اما روانشناسی زرد، کاملا عکس این قضیه را بیان می‌کند؛ یعنی از انسان می‌خواهد هر کاری را برای رسیدن به موفقیت انجام دهد.»

آقای میرصادقی معتقد است اگر مردم به سمت شکوفایی نروند به افسردگی مبتلا خواهند شد. به همین خاطر، در کتاب «ش‌کو؟! ه» دلیل اختلالات روانی و افسردگی را در دنیای امروز ریشه‌یابی کرده و راه‌های رسیدن به شکوفایی را توضیح داده است.

این کتاب که پیش از انتشار به چاپ سوم رسیده و تا امروز ۶۰۰۰ هزار نسخه آن پیش‌فروش شده، قرار است پنجشنبه ۵ اسفند رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

ش کو!؟ه؛ گذر از موفقیت به شکوفایی کتابی که پیش از انتشار به چاپ سوم رسید! کاسبی روانشناس‌نما‌ها در فضای مجازی + فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب روانشناسی کتاب انگیزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور