Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از پایان قدرت نمائی ۳ سوداگر مرگ در درگیری پلیس جنوب شرق با قاچاقچیان مسلح خبر داد و گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و تلاش ماموران انتظامی چابهار عامل فروش و تبلیغ مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش و تبلیغ مواد مخدر در یکی محورهای فرعی شهرستان چابهار می کند، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این اقدام مجرمانه توسط این فرد که با انتشار در فضای مجازی نگرانی و تشویش اذهان عمومی را به همراه داشت، افزود: علی رغم متواری و مخفی بودن متهم، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش ماموران انتظامی در چابهار این مجرم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس انتظامی شهرستان منتقل می شود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعترافات صریح این متهم در بازجویی های به عمل آمده است، گفت: کسانی که بخواهند با اقدام غیر قانونی و مجرمانه خود باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند و یا با انجام رفتارهای هنجارشکن موجبات نگرانی مردم را فراهم کنند به شدت با اقدام قانونی و سخت پلیس روبرو خواهند شد.

۷۱۳ کیلو و ۵۱۰ گرم مواد مخدر کشف شد

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، از شهرستان های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور دست یافتند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زاهدان،سراوان و مهرستان اطلاع دادند.

طاهری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها، با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در  حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور جنوبی استان به سمت شمال استان در  شهر زاهدان و سپس به عمق کشور بودند، شناسایی کردند و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و در یک اقدام ضربتی قبل از هر گونه عکس العملی از سوی سوداگران در عملیاتی خودروهای آنها توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات ۳  سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنها مقدار ۷۱۳ کیلو و ۵۱۰ گرم مواد مخدر، شامل ۶۰۶ کیلو و ۹۳۰ گرم تریاک و ۸۰ کیلو گرم حشیش، ۲۶ کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین،شیشه و کراک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان