Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:22:09 GMT

کرونایی‌های تراکتور به بازی با استقلال می‌رسند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۴۷۵

کرونایی‌های تراکتور به بازی با استقلال می‌رسند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی با صنعت‌نفت آبادان دچار دردسر بزرگی شد و شش بازیکن و سرمربی این تیم به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند در این دیدار همراه تیم باشند. 

پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، مهدی حقیقت، رضا دهقانی، هادی محمدی و زونیمیر سولدو، نفراتی هستند که به دلیل ابتلا به کرونا اکنون دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این نفرات امروز و فردا بار دیگر تست PCR بدهند و در صورت منفی شدن این تست مشکلی برای حضور در دیدار بعدی تراکتور مقابل استقلال نخواهند داشت. 

البته سرمربی و بازیکنان کرونایی تراکتور اکنون وضعیت جسمانی خوبی دارند اما تا زمان منفی نشدن تست خود نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند.

تیم تبریزی جمعه 29 بهمن در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی این شهر میزبان شاگردان فرهاد مجیدی است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونایی های تیم تراکتور تیم تراکتور تراکتور و استقلال زونیمیر سولدو هفته هجدهم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور