Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:46:06 GMT

۵۹۹ میلیون ریال به شاکیان خصوصی برگشت داده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۴۷۸

۵۹۹ میلیون ریال به شاکیان خصوصی برگشت داده شد

حسین حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ بهمن ماه دو هزار و ۳۹۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات وارد شعب تعزیرات خراسان‌جنوبی شده و دو هزار و ۳۵۹ پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت متخلفین در این بخش ۸۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال بوده است، بیان‌کرد: پرتکرارترین تخلفات شامل عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور گفت: پرونده‌های حوزه کالا و خدمات یا همان تخلفات صنفی یا با شکایت اشخاص و یا بعد از بررسی‌های گشت‌های اصناف، صنعت و معدن و یا جهاد کشاورزی به تعزیرات ارجاع می‌شود و ما در راستای حفظ حقوق شهروندان آنان را به صورت دقیق و جدی بررسی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در بسیاری از گشت‌های مشترک حضور دارد ولی خود گشت مجزا و دائم ندارد چرا که نهاد ناظر محسوب نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بسیاری از شکایت‌هایی که افراد حقیقی از اصناف داشته اند در راستای احقاق حقوشان مبالغی را به آنان برگردانده شده است.

حسین پور گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ بهمن ماه مبلغ ۵۹۹ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال به شاکیان خصوصی برگشت داده شده است.

کد خبر 5424687

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات نظارت بر بازار گرانفروشی راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان خراسان رضوی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا