Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@12:28:56 GMT

نسخه همسر شاهرخ استخری برای بچه دار شدن! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۵۶۵

‍‍‍‍‍‍

توصیه همسر شاهرخ استخری برای بچه دار شدن استایل زمستانی همسر شاهرخ استخری بیوگرافی شاهرخ استخری  نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری ماجرای ازدواج شاهرخ استخری فرزندان دختر شاهرخ استخری آشنایی با همسر شاهرخ استخری

به گزارش اقتصادآنلاین، همسر شاهرخ استخری عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

توصیه همسر شاهرخ استخری برای بچه دار شدن استایل زمستانی همسر شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری 

شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است.

 

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

   

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

فرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری رابه یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شاهرخ استخری بچه دار شدن استایل بازیگران همسر شاهرخ استخری اخبار مرتبط استایل زمستانی همسر شاهرخ استخری + عکس رستوران گردی همسر شاهرخ استخری و دوستانش + عکس محمدرضا گلزار هم ولنتاین گرفت + عکس کادوی ولنتاین مریم معصومی + عکس خرس ولنتاین نیوشا ضیغمی! + عکس حال بد این روزهای همسر احمد مهران فر + عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها رونق بورس، اقتصاد کشور را نجات می دهد رمزارز کادنا (Kadena) چیست؟ واکنش ایران به تحولات اوکراین یک روش ۳ ثانیه ای برای جلوگیری از پیری! قیمت روز رادیاتور پنلی؟ + جدول دست دولت را برای تنظیم، کنترل و اداره بورس باز گذاشتیم / سال آینده حقوق های نجومی نداریم رمز پویا هک شدنی نیست روسیه خواستار عدم پیروی اروپا از آمریکا شد همه تحریم ها ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ باید رفع شوند این گروه از دانشجویان بیمه می شوند ۱۶ میلیون همراهی با جشنواره فیلم فجر از طریق روبیکا، آیگپ و ذره بین سایه جنگ و خروج دسته جمعی سرمایه داران در اوکراین هر آنچه باعث بهم ریختگی چرخه خواب می‌ شود در سال ۱۴۰۱، حقوق تا ۵ میلیون از پرداخت مالیات معاف است حقوق ۵ میلیونی برای زنان خانه دار؟ حبس ۱۲ ساعته مسافران در قطار تهران - مشهد پنج راز جوانی پوست زنان کره ای فاش شد! قیمت تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) صعود پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات تحلیل ۵ رمزارز بزرگ بازار به سبک پرایس اکشن سپرده گذاران حقوقی می توانند از پرداخت مالیات فرار کنند؟ پاسخ به ۷ باور نادرست درباره اومیکرون! سامانه پل در بانک اقتصادنوین راه اندازی شد وزارت خارجه اوکراین خواستار مذاکره با روسیه شد مدت زمان قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟ آشنایی با چند خاصیت درمانی ماش! می توان درباره نتیجه مذاکرات وین با قطعیت اعلام نظر کرد دردسرهای وام بدون ضامن؛ چه کسانی وام نمی گیرند؟ موتورسواری و دوچرخه سواری بانوان اصلا منع قانونی وجود ندارد آمریکا نباید برای پول‌ های ما تصمیم بگیرد افزایش قیمت شیرخشک تکذیب شد سرانه پزشک خانواده شهری چقدر شد؟ افزایش تولید گاز در دستور کار قرار گرفت ارمغان جذاب و متمایز طرح تسهیلاتی عید تا عید موسسه اعتباری نور سفر ۵ روزه به سرعین، ۱۰ میلیون تومان! + جدول سفر جانسون و رایزنی برای حل مشکل اوکراین امکان اعتراض به واریز نشدن یارانه ۱۰۰ هزار تومانی هست؟ سوابق تحصیلی چه تاثیری در کنکور ۱۴۰۱ دارد؟ دامنه نوسان چند درصد افزایش می ‌یابد؟ سهام خودروسازان وثیقه کجاست؟! حقوق پرستاران با اجرای تعرفه گذاری چقدر اضافه می شود؟ بخشنامه ممنوعیت واردات خودرو تاریخ انقضا دارد نرخ رسمی ١٢ ارز کاهش یافت ادعای سایت سعودی: عربستان میزبان لیگ قهرمانان آسیا شد + عکس چه مدت بعد از ابتلا به اومیکرون دوز تقویتی بزنیم؟ هوای تهران، ناسالم برای گروه های حساس قیمت آپارتمان های قدیمی کرج چند؟ ۲۰ سرعت‌گیر جهش لجستیکی نوروز در وضعیت قرمز آخرین جزییات مبتلایان کرونا در جهان بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شاهرخ استخری بچه دار شدن استایل بازیگران همسر شاهرخ استخری همسر شاهرخ استخری یکی از بهترین بچه دار شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)

عصر ایران - کولت (Colette)، یک بوتیک معروف فرانسوی بود که طی همکاری با مد پاریس (Mad Paris)، شرکتی متخصص در زمینه سفارشی سازی ساعت های لوکس، نسخه ای تولید محدود از ساعت مچی رولکس میلگاس را ارائه کرد.

این پروژه که به نام "نسخه چه کسی اهمیت می دهد" (Who Cares Edition) شناخته می شد، شامل یک ساعت مچی از جنس فولاد ضد زنگ می شد. ویژگی منحصر به فرد این نسخه تولید محدود صفحه ای سفید با نوشته آبی رنگ "چه کسی اهمیت می دهد، من دیگر دیر کردم" و مجموعه ای از اعداد به هم ریخته بود. از دیگر نکات قابل توجه درباره این ساعت استفاده از عقربه ثانیه شمار به شکل یک آذرخش بود.

ساعت مچی رولکس میلگاس در سال 1956 معرفی شد. این مدل نام خود را از واژه لاتین Mille به معنای هزار و Gauss، واحد میدان مغناطیسی وام گرفته است. این ساعت برای پاسخ به خواسته های جامعه علمی طراحی شده و می تواند در برابر میدان های مغناطیسی تا 1000 گاوس مقاومت کند. مقاومت باورنکردنی در برابر تداخلات مغناطیسی که از موتور ساعت محافظت می کند، نوآوری اصلی در این مدل است.

رولکس میلگاس با استفاده از فولاد ضد زندگ پولیش خورده 904ال ساخته می شود. این آلیاژ در برابر خراش و خوردگی بسیار مقاوم است.

تولید "نسخه چه کسی اهمیت می دهد" رولکس میلگاس توسط مد پاریس و کولت به پنج ساعت مچی محدود شد که در زمان عرضه برچسب قیمت 18200 دلاری را یدک می کشیدند.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ام ‌بی اند اف ؛ 550 هزار دلار برای یکی از متفاوت ترین ساعت های جهان (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی