Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتیاس دلیخت از گلزنی روسلان مالینوفسکی از فاصله سی متری بسیار متعجب شد

ماتیاس دلیخت در تساوی یوونتوس و آتالانتا بهترین بازیکن سیاه و سفیدها بود.

طرفداری | در چارچوب هفته بیست و پنجم سری آ، شب گذشته تیم‌های یوونتوس و آتالانتا به تساوی 1-1 رسیدند که ماتیاس دلیخت، مدافع 22 ساله هلندی یووه خیلی خوب بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیخت در مصاحبه با DAZN درباره سوپرگل روسلان مالینوفسکی به یوونتوس گفت:

فکر می‌کردم گلزنی از آن نقطه برای مالینوفسکی غیرممکن است. حتی از او در پایان بازی پرسیدم چگونه از فاصله سی متری توانستی گل بزنی؟ اصلا فکر نمی‌کردم او از آن منطقه بتواند دروازه ما را باز کند!

هواداران و مدیر آتالانتا اعتراض داشتند که یک پنالتی برای آن‌ها گرفته نشده است. ماتیاس دلیخت که در دو صحنه مقابل شوت ژرمی بوگا ایستادگی کرد و مانع گل خوردن یووه شد، در خصوص شبهه برخورد توپ به دستش در محوطه جریمه صحبت کرد: 

نه، من خیلی آرام و مطمئن بودم زیرا کاملا حس کردم توپ به دنده‌هایم خورده، نه دستم. می‌دانستم دستم اصلا تاثیری روی توپ نگذاشته است و اصلا نگران نشدم. من کارم را انجام دادم و از دروازه‌مان دفاع کردم. بازی برای ما خیلی سخت اما برای هواداران خیلی جذاب و تماشایی بود. هر دو تیم می‌خواستند پیروز شوند و فرصت‌های زیادی خلق کردند. حس می‌کنم هر دو تیم از این نتیجه ناامید شدند اما فوتبال همین است. 

مدافع هلندی یوونتوس در خصوص تاثیر ولاهوویچ در خط حمله این تیم و شانس آن‌ها برای کسب اسکودتو گفت: 

ولاهوویچ نه تنها ویژگی‌های مثبت خودش را به تیم اضافه کرده بلکه به پائولو دیبالا هم آزادی عمل بیش‌تری داده است و او می‌تواند بهتر بازی کند. ولاهوویچ گل‌های زیادی می‌زند اما اولویت اصلی او کمک به تیم است. پایان شانس اسکودتو؟ راستش را بخواهید این بازی خیلی مهم بود زیرا با آتالانتا برای کسب جایگاه‌های بالا مبارزه می‌کردیم. باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم در نهایت به چه رتبه‌ای می‌رسیم. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیرمردها در تیم پرسپولیس؛ از از 32 تا 40 سال! احتمال شکایت ذوب آهن از استقلال بیشترین گل پنالتی در چهار فصل اخیر فوتبال اروپا | ایموبیله در صدر، رونالدو در تعقیب رونالد آرائوخو خطاب به نیمکت اسپانیول: به سمت دسته دو! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماتیاس دلیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود