Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار پاسخ فرهاد مجیدی را داده است

مهدی تارتار به صحبت های فرهاد مجیدی واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار در صحبت اولیه خود در مورد بازی با استقلال گفت:

نمایش بازیکنان جوان ما واقعا قابل توجه بود و ما در سراسر بازی، کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتیم و موقعیت‌های زیاد و خطرناکی را ساختیم و کمی بدشانس و کم دقت بودیم که نتوانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در بازی‌های بعدی این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

او در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات فرهاد مجیدی گفت:

من اهل کری خوانی نیستم و دوست ندارم به کسی کنایه بزنم اما تحسین‌هایی که از تیم ما شد، من را امیدوار کرد که راهمان درست است. بله ما توپ را به اصفهان بردیم تا دیگر از دست ندهیم، تا دفعه بعد شاید به جای زدن به تیرک و هدر دادن فرصت‌ها، توپ را به تور بدوزیم.

وی افزود:

برای من مهمترین چیز شخصیت هرکسی است و واقعا همیشه وقتی بازی تمام شده، من رفتم با سرمربی تیم حریف دست دادم و محترمانه برخورد کردم و در صحبت هم همینطوری بوده. شخصیت سرمربی باید به تیمی که تحت هدایت اوست، بخورد و متاسفانه در برخی از تیم‌های لیگ برتر چنین چیزی دیده نمی‌شود.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد نمایش تیمش گفت:

بازیهای پخش مستقیم فرصت خوبی است برای اینکه خودمان را ارائه کنیم. وظیفه ما فقط امتیاز گرفتن نیست و بازی خوب هم هست. بچه‌های ما از این فرصت استفاده کردند ولی بدشانس هم بودند. من فکر می‌کنم هرچقدر هم بدشانس باشی، اگر در فوتبال کار کنی، بالاخره این کار به نتیجه می‌رسد و چند هفته صدرنشینی یا پایین جدول بودن مهم نیست.

مهدی تارتار در مورد شکست تیمش اظهار داشت:

برای بازی مقابل تیمهایی که فقط نتیجه می‌خواهند، باید باتجربه تر باشیم و بازی دیروز و غفلتی که منجر به از دست رفتن سه امتیاز شد، از همان تجربه هاست که باید به صورت واقعی برایمان اتفاق می‌افتاد.

او با اشاره به آینده تیمش گفت:

ذوب آهن برند بزرگی در فوتبال ایران است و تیم‌هایی داشته که بارها در تهران جلوی تیمهای خوب نتایج عالی گرفتند. آن تیم‌ها محصول صبر و پروژه‌ای بودند که در این باشگاه اجرا شد. امیدوارم وقتی کارم در اینجا تمام می‌شود، یک چنین تیمی از خودم باقی گذاشته باشم. تیمی که خیلی از بازیکنانش بتوانند ستاره‌های آینده فوتبال ایران باشند.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه نقل قول مجیدی، از ژوزه مورینیو بوده، اظهار داشت:

خیلی خوب است که مربیان ما سرمربیان بزرگ و نقل قول‌های آنها را می‌شناسند اما شاید یک نکته را از یاد برده باشند. مورینیو اگر حالا حرفی می‌زند، پشتوانه قهرمانی اروپا با پورتو و اینتر را دارد. سالها با چلسی و رئال مادرید قهرمان شده و اینطور نیست که بعد از چند هفته صدرنشینی بیاید صحبت کند. البته برای من همیشه احترام گذاشتن به حریف در اولویت بوده و ترجیح می‌دهم که هواداران تیمم را با نمایش خوب در زمین راضی نگه دارم و مشکلات تیمم را با اظهارنظر مخفی نگه ندارم.

 

بیشتر بخوانید:

مجیدی در نقش آقای خاص؛ توپ را با خودتان به خانه ببرید!

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیرمردها در تیم پرسپولیس؛ از از 32 تا 40 سال! احتمال شکایت ذوب آهن از استقلال بیشترین گل پنالتی در چهار فصل اخیر فوتبال اروپا | ایموبیله در صدر، رونالدو در تعقیب رونالد آرائوخو خطاب به نیمکت اسپانیول: به سمت دسته دو! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی مهدی تارتار ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود