Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@08:46:29 GMT

تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان کارون

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۵۸۳

تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان کارون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در نشست بررسی مسائل شهرستان کارون با تاکید بر تصمیمات اتخاذ شده در بخش‌های مختلف در حوزه این شهرستان کارون، اظهار کرد: روند اجرای پرو‌ژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان کارون به منظور توسعه این شهرستان تسریع می‌یابند.

وی ضمن دستور به دستگاه‌های اجرایی در سرعت بخشی به پروژه‌های این شهرستان، افزود: مسایل و مشکلات مربوط به شهرستان کارون در حوزه‌های مختلف شامل آب شرب، شبکه فاضلاب، محیط زیست، بهداشت و درمان، شهرداری، مبلمان شهری و زیباسازی، آموزش و پرورش، ورزش و… در این جلسه بررسی و مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان در این نشست نسبت به رسیدگی مسایل بخش صنعتی و کشاورزی شهرستان کارون شهرستان کارون نیز دستور رسیدگی لازم را صادر کرد و گفت: با رسیدگی به موارد مطرح شده و مصوبات این نشست، امیدواریم  در حوزه‌های مختلف شاهد اتفاقات خوب باشیم و چهره این شهرستان را از وضعیت فعلی بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: تصمیمات لازم در این نشست اتخاذ شد، برخی پروژه‌ها قطعا با سرعت بیشتری به اتمام خواهند رسید، برخی تصمیمات نیز برای شروع اقدامات جدید گرفته شده است  تا به یاری خداوند بتوانیم  به توسعه شهرستان کارون کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان تسریع در انجام پروژه ها شهرستان کارون شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد