Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاالله زمانی دوشنبه در دیدار با نماینده داراب و زرین دشت با بیان اینکه عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۱۰ شهر استان فارس اخیرا آغاز شده است افزود: ۲ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها اختصاص یافته است، ۷ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال نیز از محل  خودیاری و آورده متقاضیان در این طرح ها هزینه می شود و تعداد خانوار بهره مند از طرح های نهضت ملی مسکن دراین شهرستان ها یک هزار و ۵۳۳ خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس در شهرستان های قیر و کارزین ، بوانات ، داراب ، شیراز ، فسا ، ممسنی ، نی ریز و لارستان شروعی پرتوان و شتابناک برای اجرای این طرح ملی است که امید است با تعامل و هم افزایی همه دستگاهها به سرانجام مطلوب برسد.

مدیر کل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس  با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک توسط بنیاد مسکن در کشور در دست اجراست، افزود: چنان‌چه اسامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد ارائه شود، بنیاد بلافاصله کار آماده‌سازی و ساخت را آغاز می‌کند.

زمانی اضافه کرد: مردان مجردی می‌توانند در طرح  نهضت ملی مسکن  ثبت‌نام کنند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجردِ سرپرست خانوار تعریف می‌شوند ،  تغییری در شرایط مجردها برای ثبت نام در طرح های مسکن ایجاد نشده است. خانم های مجرد بالای ۳۵ سال سن هم می توانند در این طرح شرکت کنند، همچنین معلولین جسمی،حرکتی با ۲۰ سال سن اعم از مرد و زن می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی گفت: نخبگان علمی با تایید بنیاد ملی نخبگان هم می توانند در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کنند و محدودیتی برای مجرد بودن آنها وجود ندارد.

در این دیدار محمد جواد عسکری نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خواستار بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی برای تسهیل در تامین مسکن نیازمندان ، توسعه مسکن شهری و مقاوم سازی مسکن روستایی شد.

چگونگی واگذاری زمین در روستاها، طرح های افزایش محدوده روستاها ، بهسازی و آسفالت معابر روستایی نیز دراین نشست  مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی نهضت ملی مسکن شیراز بنیاد مسکن فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی نهضت ملی مسکن شیراز بنياد مسكن انقلاب اسلامی نهضت ملی مسکن شیراز بنیاد مسکن فارس نهضت ملی مسکن استان فارس شهرستان ها بنیاد مسکن طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی