Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سایت «منبر الکرة السعودیة» در خبری فوری مدعی شد عربستان برنده کاندیداتوری میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 شد.

طبق اعلام این رسانه سعودی بازی های 5 گروه منطقه غرب در لیگ قهرمانان آسیا را 4 شهر سعودی میزبانی می کند.

شهر ریاض پایتخت عربستان میزبان دو گروه از مسابقات می شود. شهرهای جده، الدمام و بریده هر کدام میزبان مسابقات یک گروه از لیگ قهرمانان آسیا 2022 می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران، قطر، امارات و عربستان 4 کاندیدای میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 بودند. هنوز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از میزبان این رقابت ها رونمایی نکرده است.

سپاهان و فولاد تنها نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شمار می آیند. استقلال و پرسپولیس از سوی AFC از حضور در این مسابقات محروم شدند.

سپاهان در گروه چهارم با تیم های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف(التعاون عربستان و الجیش سوریه) رقیب شد.

فولاد هم در گروه سوم با تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی دبی و آهال ترکمنستان رقیب شد. عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 نیز میزبانی مسابقات را تا فینال کسب کرده بود که در نهایت الهلال نماینده این کشور با استفاده از این میزبانی قهرمان شد.

منبع: الف

کلیدواژه: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک هشتم نهایی عبور کرد و حالا فقط 8 تیم در این تورنمنت باقی مانده‌اند. 7 تیم لیگ برتری صعود کرده(مس، گل‌گهر، هوادار، آلومینیوم، تراکتور، ملوان و سپاهان) به همراه چادرملو اردکان از لیگ دسته اول به یک چهارم نهایی رسیدند و قرار است روز دوشنبه حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند.

نکته قابل توجه این است که شگفتی‌ساز مسابقات جام حذفی قطعا در مرحله بعدی میزبان خواهد بود. چادرملو اردکان هردو بازی گذشته خود در جام حذفی را مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان در خانه حریفان برگزار کرد و برنده شد و بر اساس قوانین قطعا بازی سوم را باید میزبان باشد.

بر این اساس شاگردان سعید اخباری در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی به هر تیمی برخورد کنند، باید در یزد از آن تیم پذیرایی کنند. هیچ تیم دیگری در جام حذفی چنین شرایطی را ندارد و فقط درباره چادرملو این موضوع صدق خواهد کرد.

بی‌شک میزبانی از حریف بعدی در یزد یک امتیاز مثبت برای چادرملو خواهد بود تا بتواند در حضور هواداران خودی از این مرحله هم بالاتر برود و به شگفتی‌سازی خواهد ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا