Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@07:55:11 GMT

آیا واکسیناسیون دانش آموزان اجباری شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۸۹۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ صادق ستاری فرد با اشاره به اینکه دانش آموزان هیچ اجباری در واکسن زدن ندارند، افزود: هیچ اجباری در زدن واکسن به دانش آموزان نداریم؛ ما با رویکرد اقناعی، نه اجباری به دنبال واکسینه کردن دانش آموزان هستیم وزارت بهداشت تولیت امر واکسیناسیون کودکان را بر عهده دارد سیاست وزارت بهداشت این بوده است که نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال را تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار دهند که مرحله دوم آن نیز در حال تکمیل است و سیاست آتی هم واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این مطلب که تزریق واکسن به تنهایی نمی‌تواند مانع از ابتلاء به کرونا شود، گفت: من و شما هم واکسن کرونا را تزریق کرده‌ایم اما هیچ تضمینی وجود ندارد به اومیکرون مبتلا نشویم. وزارت بهداشت متولی واکسینه کردن کودکان و نوجوانان است.

ستاری فرد تاکید کرد: با توجه به دستورات ستاد مقابله با کرونا هر استان، مدارس در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند می‌توانند به صورت ترکیبی (حضوری-مجازی) فعالیت کنند. مدارس در مقطع ابتدایی به جهت اینکه دانش آموزان این مقطع واکسن نزده‌اند می‌توانند بیشتر مجازی فعالیت داشته باشند اما در مقطع متوسطه به جهت اینکه دانش آموزان باید در آزمون‌های سراسری نهایی شرکت کنند نیاز است به صورت حضوری فعال باشند. ضمن اینکه درصد بیشتری از دانش آموزان مقاطع بالاتر هم واکسن زده‌اند آموزش و پرورش استان‌ها با توجه به اقتضائات منطقه خود در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد دانش آموزان واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون اخبار مرتبط جزییات واکسیناسیون کرونا در ایران و جهان تا اکنون بررسی روند واکسیناسیون در ایران و جهان کجا واکسن نورا تزریق می شود؟ آمار واکسیناسیون کرونا مبهم است! واکسیناسیون بیش از ۹۲ درصد جمعیت تربت‌ جام بیش از ۳۷۷هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها دسترسی نابرابر به واکسن کرونا شکست اخلاقی است آیا طول عمر والدین بر فرزندان اثر دارد! بازگشت مهاجمی که کوکایین مصرف می کرد! عرضه پوشاک قاچاق با مارک ایرانی فوری/ عیدی جدید دولت به سهام عدالتی ها دولت برنج های خارجی را گران کرد تبعات منفی ممنوعیت بی موقع بر بازار برنج با کمتر از ۹ میلیون تومان ظرفشویی بخرید! + جدول قیمت رکورددار فروش بازار آبمیوه و شربت ایران کدام برند است؟ آیا واکسیناسیون دانش آموزان اجباری شد؟ بازار خودرو محتاط شد / ریزش قیمت سمند رونق بورس، اقتصاد کشور را نجات می دهد رمزارز کادنا (Kadena) چیست؟ واکنش ایران به تحولات اوکراین یک روش ۳ ثانیه ای برای جلوگیری از پیری! قیمت روز رادیاتور پنلی؟ + جدول دست دولت را برای تنظیم، کنترل و اداره بورس باز گذاشتیم / سال آینده حقوق های نجومی نداریم رمز پویا هک شدنی نیست روسیه خواستار عدم پیروی اروپا از آمریکا شد همه تحریم ها ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ باید رفع شوند این گروه از دانشجویان بیمه می شوند ۱۶ میلیون همراهی با جشنواره فیلم فجر از طریق روبیکا، آیگپ و ذره بین سایه جنگ و خروج دسته جمعی سرمایه داران در اوکراین هر آنچه باعث بهم ریختگی چرخه خواب می‌ شود حقوق تا ۵ میلیون از پرداخت مالیات معاف است / بودجه دولت افزایش پیدا نکرد حقوق ۵ میلیونی برای زنان خانه دار؟ حبس ۱۲ ساعته مسافران در قطار تهران - مشهد پنج راز جوانی پوست زنان کره ای فاش شد! قیمت تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) صعود پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات تحلیل ۵ رمزارز بزرگ بازار به سبک پرایس اکشن سپرده گذاران حقوقی می توانند از پرداخت مالیات فرار کنند؟ پاسخ به ۷ باور نادرست درباره اومیکرون! سامانه پل در بانک اقتصادنوین راه اندازی شد وزارت خارجه اوکراین خواستار مذاکره با روسیه شد مدت زمان قرنطینه اومیکرون تغییر کرد؟ آشنایی با چند خاصیت درمانی ماش! می توان درباره نتیجه مذاکرات وین با قطعیت اعلام نظر کرد دردسرهای وام بدون ضامن؛ چه کسانی وام نمی گیرند؟ موتورسواری و دوچرخه سواری بانوان اصلا منع قانونی وجود ندارد آمریکا نباید برای پول‌ های ما تصمیم بگیرد افزایش قیمت شیرخشک تکذیب شد سرانه پزشک خانواده شهری چقدر شد؟ افزایش تولید گاز در دستور کار قرار گرفت ارمغان جذاب و متمایز طرح تسهیلاتی عید تا عید موسسه اعتباری نور سفر ۵ روزه به سرعین، ۱۰ میلیون تومان! + جدول سفر جانسون و رایزنی برای حل مشکل اوکراین امکان اعتراض به واریز نشدن یارانه ۱۰۰ هزار تومانی هست؟ سوابق تحصیلی چه تاثیری در کنکور ۱۴۰۱ دارد؟ دامنه نوسان چند درصد افزایش می ‌یابد؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون دانش آموزان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین، در حالیکه ثبت سفارش کتاب‌ های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جزء پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالیست که دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

بدین ترتیب قیمت کتاب‌های درسی در پایه تحصیلی اول ابتدایی ۷۱ هزار تومان است که این رقم برای ششمی‌ها ۱۰۲ هزار تومان تعیین شده است.

هچنین قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر ۱۴۹ هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر ۱۵۲ هزار تومان، پایه نهم ۱۵۷ هزار تومان و پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ۲۱۱ هزار تومان، دوازدهم ریاضی و فیزیک ۱۶۴ هزار تومان؛ علوم تجربی یازدهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۲۰۲ و ۱۵۴ هزار تومان است که این رقم برای پایه یازدهم و دوازدهم رشته علوم‌انسانی ۱۸۵ و ۱۶۷ هزار تومان و برای یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌های رشته علوم و معارف اسلامی نیز به ترتیب ۲۴۱ و ۲۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کتابهای پایه‌های هفتم و دهم متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی