Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار علم و آموزش ایرنا، ۳۶ برگزیده حقیقی و حقوقی از بین ۴۰۰ محقق و مجموعه ارزیابی شده جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی روز دوشنبه معرفی و با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شدند.

برگزیدگان جشنواره رازی امسال در دو بخش شرکت‌کنندگان حقیقی شامل صاحبان اختراعات و فناوری، صاحبان پژوهش‌های کاربردی برتر، محقق ایرانی و محققان جوان و دانشجو و همینطور شرکت کنندگان حقوقی شامل شرکت‌های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، مراکز رشد فناوری، سازمان‌های غیردولتی حامی تحقیقات و فناوری علوم پزشکی برگزیده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر "رضا فریدی مجیدی‌" از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان محقق برگزیده گروه اختراعات و فناوری در حوزه تجهیزات پزشکی و دکتر "لقمان فیروزپور" از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مخترع برگزیده گروه اختراعات و فناوری در حوزه دارو و سلامت برگزیده شدند. 

دکتر" فهیمه رمضانی تهرانی‌" از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر "مژگان میرغفوروند" از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دکتر " نگار آذرپیرا" از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترتیب عناوین اول تا سوم گروه علوم بالینی و سلامت را کسب کردند.

دکتر "عذرا رمضانخانی‌" از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزیده پژوهش کاربرد برتر علوم بالینی و سلامت شد.

دکتر "آمنه یعقوب زاده" از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر "صابر خزاعی" از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان محقق جوان برگزیده علوم بالینی و سلامت شناخته شدند. 

دکتر "سوده غفوری فرد" از  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و  دکتر "یونس قاسمی" از دانشگاه علوم پزشکی شیراز  به عنوان محققان برگزیده رتبه دوم علوم پایه پزشکی معرفی شدند.  دکتر "غلام‌رضا کریمی" از دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز برگزیده رتبه سوم علوم پایه پزشکی شد.

دکتر "یداله فخری" از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان محقق جوان برگزیده گروه علوم پایه پزشکی معرفی شد.

دکتر "غلام رضا گودرزی" از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاهپور اهواز عنوان برگزیده پژوهش کاربردی گروه علوم پایه پزشکی را کسب کرد.  

دکتر" افشین محمدی" و  دکتر "علی عباسیان اردکانی" برگزیده پژوهش های کاربردی برتر حوزه کووید ۱۹ این جشنواره معرفی شدند.

برگزیده دانشگاه‌ های تیپ یک به دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزیده دانشگاه‌ های تیپ ۲ به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و برگزیده دانشگاه ‌های تیپ ۳ هم به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تعلق گرفت.

در بخش کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، برگزیده دانشگاه‌های تیپ یک به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزیده تیپ ۲ به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و برگزیده تیپ ۳ به دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و شاهرود رسید.

در بین مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مرکز رشد فناوری سلامت گیلان و مرکز رشد فناوری طب بازساختی و سلول های بنیادی شهید بهشتی به عنوان مراکز رشد نوپا انتخاب شدند.

همچنین مرکز رشد فناوری سلامت کرمانشاه و مرکز رشد فناوری فرآورده های دارویی تهران به عنوان برگزیدگان مراکز رشد توسعه یافته این جشنواره معرفی شدند.

مرکز تحقیقات غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات علوم کاربردی دارویی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات ایمونولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز تحقیقات عوامل محیطی موثر بر سلامت از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مرکز تحقیقات فناوری بن یاخته از مراکز تحقیقات خصوصی مراکز تحقیقات برگزیده این جشنواره شناخته شدند. 

شرکت دانش‌بنیان آریا تینا ژن هم به عنوان شرکت دانش بنیان برگزیده این جشنواره بود.

موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز به عنوان سازمان ها و نهادهای غیر دولتی حامی پژوهش معرفی شد. 

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با شعار "انا مدینه العلم و علی بابها" امروز با حضور محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری و ‌بهرام عین الهی وزیر بهداشت، در محل سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. 

برچسب‌ها پژوهش جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی معرفی برگزیدگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزیدگان علم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهش جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی معرفی برگزیدگان پژوهش جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی معرفی برگزیدگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزیدگان علم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی تحقیقات و فناوری برگزیده دانشگاه مرکز رشد فناوری علوم پایه پزشکی علوم پزشکی رازی عنوان محقق مرکز تحقیقات معرفی شدند مراکز رشد معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­حوریه محمدی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: امروز به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام شامخ اساتید و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراسم برگزار می‌شود، و علاوه بر هفدهمین جشنواره شهید مطهری، جشنواره بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی و ششمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی­ در روزهای­ دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد:­ تقدیر از اساتید نمونه براساس شاخص‌های­ ارزیابی و فرایند‌های دانش‌پژوهی­ به همت اساتید و مدیران حوزه آموزش طرح‌های خلاق و نوآورانه در زمینه آموزش اجرا می‌شود که اینها وارد یک مرحله دانشگاهی را می‌گذرانند، داوری می‌شوند و به دبیرخانه کشوری می‌آیند. محمدی اظهار کرد: داوری در حوزه های­مدیریت کلاس و بحث یاددهی، یادگیری الکترونیک، محصولات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی­ و مدیریت آموزشیدر شش مرحله داوری در دبیرخانه­ به صورت حضوری و بعضی از مراحل به صورت مجازی با حضور خبرگان و­ اساتید صاحب‌نظر­ انجام می‌شود. دبیر هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری افزود:­امسال ۱۹۶ فرایند از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌هایی که انجام شد از ۲۰ فرایند امروز تقدیر می‌شود. محمدی گفت: فرایند‌های دانش‌پژوهی فرایند‌هایی هستند که براساس اصول علمی و مبتنی بر شواهد علمی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند که هم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم، افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و ایجاد انگیزه کند. وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم­ داوری‌ها را کیفی‌تر کنیم­ ­و­ ­معیارهایمان را عملیاتی‌تر در نظر بگیریم و می‌خواهیم که واقعاً این فرایند‌هایی که اجرا شده تداوم داشته باشد در دانشگاه‌ها که بتوانیم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم. محمدی بیان کرد: امسال به مناسبت بیست و پنجمین همایش ۲۵ سوال کلیدی­ در مراسم افتتاحیه به اعضای حاضر در صحنه و مسئولان فرهنگ‌های تخصصی‌مان مطرح می‌شود تا عصر پاسخ‌های عملیاتی و کاربردی دریافت شود. وی افزود: در کنار این رویداد‌ها رویداد دانشجویی را هم داریم، ­ دانشجویان­ یک رویداد جانبی دو روزه را دارند که خودشان مدیریت می‌کنند و کارگاه و سمپوزیوم‌ها و نشست‌ها و ایده‌هایی که دارند می‌آورند و این رابطه دو طرفه شکل می‌گیرد که هم دانشجویان مشکلات و مسائلی که ممکن است اساتید با آنها در ارتباط باشند و درک کنند و هم اساتید ببینند که دانشجویان چه نیاز‌هایی دارند.

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد