Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حیدر میر فخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نامه‌ای به رؤسای واحدهای استانی، دانشکده و آموزشکده‌های وابسته نحوه برگزاری کلاس‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد متن این نامه به شرح زیر است:

با احترام در پاسخ به سوالات رؤسای واحدهای استانی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در شرایط جدید ناشی از ورود به پیک ششم کرونا اعلام می‌دارد، نظر به اهمیت حفظ سلامت آحاد جامعه به‌ویژه دانشجویان، همکاران و اعضای هیأت علمی دانشگاه و ضرورت اهتمام و احترام به دغدغه‌های خانواده دانشجویان با توجه به رنگ‌بندی‌های متفاوت اعلام‌شده برای استان و شهرستان‌های مختلف کشور از سوی وزارت بهداشت که ناشی از گسترش سویه جدید ویروس کرونا و اومیکرون در کشور است مجدداً یادآوری می‌شود تشکیل کلاس‌های حضوری در هر یک از دانشکده آموزشکده‌های وابسته به دانشگاه صرفاً منوط به اخذ مجوز از ستادهای استانی مبارزه با ویروس کرونا است

در صورت اخذ مجوز از ستادهای استانی و متعاقب آن تشکیل کلاس‌های حضوری به‌ویژه کلاس‌های دروس عملی برای دانشجویان بومی استان و شهرستان رعایت کلیه مفاد دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و سایر ضوابط و مقرراتی که از طرف مراجع ذی‌صلاح اعلام‌شده و یا می‌شود الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5424911 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش مهارتی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش پزشکی دانشجویان ستاد عمره و عتبات دانشجویی عتبات عالیات دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران سازمان امور دانشجویان آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کنکور 1401 جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل