Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ساخت این ورزشگاه سال ۱۳۸۴ آغاز شد و تکمیل آن طی سال های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهرستان آمل تبدیل شده بود .

فرماندار آمل در مراسم افتتاح ورزشگاه شهید چمران گفت که برای ساخت فاز نخست این ورزشگاه بیش از ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

سید عباس حسینی با بیان اینکه این پروژه هنوز نواقصی دارد ، افزود : البته ورزشگاه شهید چمران در حال حاضر به صورت موقت  تحویل شده است و قرار است پیمانکار همچنان برای تکمیل آن به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار کامل برای تکمیل و تجهیز ورزشگاه را ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی و بر ضرورت تامین آن تاکید کرد.

فرماندار آمل با اظهار این که سرانه ورزشی این شهرستان از میانگین استان کمتر است ، گفت :  میانگین سرانه ورزشی در مازندران ۱۲۰ سانتی متر و در آمل با وجود فعالیت هشت تیم لیگ برتری رشته های مختلف ۹۷ سانتی متر است که باید مورد توجه جدی تر  قرار گیرد.

برچسب‌ها مازندران وزارت ورزش و جوانان آمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران وزارت ورزش و جوانان آمل مازندران وزارت ورزش و جوانان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ظهر امروز در حاشیه صدوهجدهمین شنبه امید و افتخار درباره آخرین وضع تقاطع شهید تندگویان گفت: طرح بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد و اخیرا نیز با مشکل مسیر فاضلاب مواجه شدیم که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

هادی حق‌بین افزود: ظرف دو هفته آینده زیرگذر طرح تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودرو‌ها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مرداد کل طرح تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از طرح شهید بروجردی، گفت: مرحله دوم طرح شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضان ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضان رفع نشوند نمی‌توان کار را پیش برد.

آقای حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که منطقه داده و با توجه به اینکه نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته، رفع معارض انجام می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم این طرح تا سال آینده تحویل شهروندان شود.

وی همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری گفت: مرحله اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود و برای احداث مرحله دوم با محیط زیست نامه‌نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در اینباره به شهرداری داده نشده است.

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی