Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان کالج منطقه‌ای شهرستان الیگنی، واقع در ایالت پنسیلوانیای آمریکا از اینترنت اشیا و فناوری اتوماسیون برای افزایش سلامت و امنیت و همچنین ایجاد یک دانشکده هوشمند برای آینده بهره می‌گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران کالج منطقه‌ای الیگنی به عنوان بخشی از نوآوری‌های کاهش انتشار ویروس کرونا در حال مدرن‌سازی ساختمان‌های سراسر چهار دانشکده خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است یک سیستم اتوماسیون جدید در دانشگاه ایجاد شود که مجهز به سنسورهای هوشمند جدید، سیستم‌های کنترل روشنایی لامپ‌های ال ای دی و اینترنت اشیا خواهد بود ضمن اینکه زیرساخت‌های دیگر نیز، بهبودی قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی است که هر ساله بیش از ۲۴ هزار دانشجوی جدید در کالج منطقه‌ای الیگنی ثبت نام می‌کند و این در حالی است که فضای دانشگاهی، ظرفیت پذیرش ۴۰ هزار دانشجو و کارمند را دارد.

اقدام جدید مدیران دانشگاه که قرار است تحت حمایت مالی صندوق امداد اضطراری آموزش عالی پیاده شود، با هدف کاهش انتشار ویروس کرونا انجام خواهد شد ضمن این‌که به افزایش سلامت و ایمنی دانشجویان، کارکنان و جامعه در مقابل بحران‌های مشابه آینده کمک زیادی خواهد کرد. در این راستا، فضاهای داخلی که مساحتی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار فوت مربع را در بر گرفته است از نو طراحی خواهد شد و علاوه بر سیستم‌های کنترل روشنایی جدید ال ای دی، بیش از ۱۷ هزار سنسور اینترنت اشیا را نیز در بر خواهد گرفت.

سنسورهای اینترنت اشیا که در بخش روشنایی قرار می‌گیرد به بخش داده‌ها به عنوان یک سرویس متصل خواهد شد و از این طریق به کاهش مصرف انرژی و هزینه‌ها کمک زیادی خواهد کرد ضمن این‌که در پیشبرد نوآوری‌های پایداری کالج منطقه‌ای الیگنی سهیم خواهد بود.

محققان هدف خود از اقدام جدید را تبدیل کالج منطقه‌ای الیگنی به نوآورترین، ایمن‌ترین و پایدارترین دانشکده کشور و حتی جهان معرفی کرده‌اند به این امید که میزان رضایت‌بخشی را برای دانشجویان و کارکنان افزایش دهند و زمینه را برای انجام تحقیقات خلاق بیشتر برای آن‌ها فراهم آورند.


کد خبر 555565

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کشورهای جهان کلانشهرهای جهان آمریکا ایالات متحده آمریکا پنسیلوانیا ایالت پنسیلوانیا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا و طراحی شهری دانشگاه هوشمندسازي اینترنت اشیاء اینترنت اشیا در شهرها اتوماسیون امنیت مصرف انرژی کاهش مصرف انرژی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اینترنت اشیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل‌ونقل حرکت کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون حمل‌نقل دانش‌بنیان می‌تواند این مسئله را به‌ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

سیدمحسن واعظی‌فر در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به خود می‌بالم که علم و فناوری همکاران ما در شهر و کشور رشد پیدا کرده است تا جایی که در حمل و نقل هوشمند حرف برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز در حوزه حمل‌ونقل هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است و رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم ما نیز به سرعت آن‌ها برسیم، اضافه کرد: معضل کشور ما سوخت ارزان بود و به همین دلیل حمل‌ونقل عمومی و انبوه‌بر به‌ویژه هوشمند بودن مسیر و ترافیک تا حدودی مغفول واقع شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارزان بودن سوخت بود اما در حال حاضر جامعه نشان داد که حتی اگر سوخت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد، دیگر نمی‌شود برای آلودگی ناشی از سوخت کاری کرد.

وی ادامه داد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل و نقل حرکت کنیم که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسئله را به ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

کد خبر 750132

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد