Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - قاسم جلیلی‌نژاد از اتصال ۴ روستای شهرستان شاهین دژ با پوشش جمعیتی بیش از ۱۶۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات با اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اپراتور همراه اول خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می گوید: از محل اعتبارات دولتی روستا‌های مورد پیگیری اداره کل ارتباطات در شهرستان شاهین دژ توسط همراه اول که تامین اعتبار و ابلاغ شده بود؛ با نصب تجهیزات جدید امکان ارائه اینترنت پهن باند برای مشترکین چهار روستای این شهرستان امکان پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی نژاد گفت:ارتقاء روستا‌های سلیمان آباد، منبر، قره قیه و کردکندی شهرستان شاهین دژ با اعتبارات وزارت ارتباطات در قالب طرح USO در راستای کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا و نزدیک شدن پوشش اینترنتی روستا‌های شاهین دژ به متوسط استانی اجرایی شد.

مدیر کل ارتباطات استان بیان کرد: طبق برنامه ششم توسعه وزارت ارتباطات مکلف به تامین زیرساخت‌های ارتباطی ۸۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور برای چهار خدمت اصلی آموزش، کشاورزی، سلامت و خدمات بانکی بود که تا کنون این موضوع محقق شده است و تلاش می‌کنیم بنا به ضرورت تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات شهرستان شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه