Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@07:12:17 GMT

بوریس جانسون در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۳۶۷

بوریس جانسون در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس همچون دیگر شرکای غربی خود به ویژه ایالات متحده آمریکا در هفته‌های اخیر تلاش خود را برای شعله‌ور کردن آتشی که غرب از بحران ساختگی اوکراین روشن کرده‌اند، مضاعف کرده است و  گفته که قصد دارد از حمله روسیه به اوکراین جلوگیری کند که این اظهارات مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری روسی «ریانووستی» در این خصوص گزارش کرد که خوانندگان روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، جانسون را که می‌خواهد مانع از حمله روسیه به اوکراین شود، به باد انتقاد گرفتند.

یکی از کاربران فضای مجازی به نام «KEM97» در واکنش به اظهارات جانسون در کامنتی در زیر خبری در این رابطه در روزنامه دیلی میل نوشت: «درباره سفری به انگلیس و گوش دادن به نگرانی‌های شهروندان درباره آینده این کشوری که قرار است اداره کنی، چه می‌کنی؟»

کاربر دیگری با نام «no1dot» نیز با تمسخر جانسون ادامه داد: «به نظر می‌رسد که پوتین به قیافه جانسون می‌خندد. او در کشور خودش هم احترامی ندارد چه برسد به کشورهای دیگر».

کاربر دیگری با نام «مینکی 44» نیز در واکنش به این اظهارات جانسون نوشت: «و دقیقاً دنبال چه دستاوردی است؟»

یکی دیگر از کاربران با نام «لی لی» نیز با انتقاد از نخست‌وزیر انگلیس تصریح کرد: «او باید اوکراین را وادار به پایبندی به توافقات مینسک که از نظر حقوقی لازم الاجرا است، کند و سپس به آمریکایی‌ها بگوید به اقدامات خود پایان دهد و مشخص کند که کشورهای اروپایی از کجا گاز وارد خواهند کرد».

این کاربر سپس ادامه داد: «خیلی جالب است.....روس‌ها و اوکراینی‌ها قصد جنگ ندارند پس به چه دلیل انگلیس و بقیه آن‌ها را به سمت جنگ سوق می‌دهند؟»

کاربر دیگری نام «جتیسون کوکون» با تمسخر به جای نام بوریس از نام وینستون برای جانسون استفاده کرد و گفت: «نگران نباشید، دولتمرد بزرگ وینستون جانسون وارد خواهد شد و از جنگ جهانی سوم جلوگیری خواهد کرد».

بنا بر گزارش روزنامه دیلی میل،این هفته بوریس جانسون قصد دارد سفر فوری به سراسر اروپا داشته باشد تا از جنگ اوکراین جلوگیری کند. ایراً روابط بین روسیه و کشورهای غربی بسیار پرتنش‌تر از قبل شده است. واشنگتن و بروکسل، مسکو را به آماده شدن برای حمله به اوکراین پس از تجمع هزاران نظامی در مرز روسیه و اوکراین متهم کرده‌اند حتی بلومبرگ نیز چندی پیش گزارش کرد که حمله روسیه به اوکراین در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن ماه) انجام خواهد گرفت و وبگاه پولتیکو نیز گزارش کرد که این حمله 16 فوریه (27 بهمن ماه) انجام خواهد گرفت.

روسیه تمامی اتهام‌زنی‌های غرب در خصوص حمله به اوکراین را رد کرده و یادآور شده است که کی‌یف به توافقات مینسک پایبند نیست و همچنین به طور مستمر تأکید کرده‌اند که غرب با اتهام‌زنی به روسیه قصد دارد با فضاسازی علیه روسیه، حضور نظامی در مرز روسیه را افزایش دهند که این تهدیدی برای مسکو محسوب می‌شود.

این اولین بار نیست که یک مقام ارشد غربی به دلیل مطرح کردن ادعاهایی علیه روسیه مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار می‌گیرند و پیش از این نیز «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده به دلیل مطرح کردن ادعای حمله روسیه به اوکراین مورد تمسخر قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس اوکراین کاربران فضای مجازی حمله روسیه به اوکراین فضای مجازی مورد تمسخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه

مقامات محلی روسیه در منطقه کورسک اعلام کردند که در پی حمله ارتش اوکراین به مناطق غیرنظامی ۳ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه به چند روستا در این منطقه حمله کردند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف اوکراینی روستای کوزینو را بار دیگر بمباران کرد که در نتیجه آن یک زن کشته و یک نفر دیگر نیز به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

این مقام روس در ادامه افزود: یک پهپاد اوکراینی مهمات آتش‌زا بر بام یک خانه در روستای نیکولائف-دارینو در حومه سوژانسکی ریخت که باعث خسارت شدید شدید و یکی از ساکنان این خانه نیز بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه شنبه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی یف ماه ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی ها به شدت به آن دل بسته بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی یف گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند