Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:15:17 GMT

تقدیر نوجوان‌های دهه نودی از پدران شهدا+ نماهنگ

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۴۵۷

تقدیر نوجوان‌های دهه نودی از پدران شهدا+ نماهنگ

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه سرود شهید فرجی با حمایت سیمای شاهد و به کارگردانی قاسم عوض بیگی نماهنگی برای روز پدر تهیه کردند.

در این نماهنگ، گروه سرودی که از نوجوان‌ها تشکیل شده است به خانه های خانواده شهدا می روند و با خواندن سرود و اهدای هدیه از آنها تجلیل می‌کنند. از جمله این خانواده ها می توان از خانواده شهید شیردل، شهید شکری و شهید خاوه ای نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در ابتدای این نماهنگ خیابان ها و کوچه ها و پل هایی که بنام شهدا نام گذاری شده است نشان داده می شود. 

 

 

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریک نوجوانان شهدا روز پدر تجلیل از خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده

روز گذشته بود که خبر شناسایی پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) منتشر شد و بر این اساس از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،روز گذشته بود که خبر شناسایی پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) منتشر شد و بر این اساس از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر روز گذشته توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

متن وصیت‌نامه این شهید نیز به شرح زیر است:

متن وصیت‌نامه شهید تازه تفحص شده، شهید جواد مراثی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا افرغ علینا مر او تَبَتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ

قبل از هر چیز درود به رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و سلام بر شهدان اسلام از کربلای حسین تا کربلای خمینی.

اکنون که به آرزوی قلبی خودم رسیدم و تسلیم دست نشانده‌ی آمریکا جنایتکار یعنی صدام بعثی آن مزدور عراقی نشدم خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم خداوند این قربانی بسیار ناچیز را از خانواده‌ی ما قبول کند.

ان‌شاءالله، پدرم و مادرم خبر شهادت پسرتان جواد را شنیدید امید دارم از خبر شب عروسیم برایتان شادتر باشد به خدا قسم این را از ته قلبم

به شما می‌گویم امیدوارم مشتی باشد بر دهن دشمنان خارج و منافقین داخل و به خدا راضی نیستم برای گربه کنید چون گریه شما شاید باعث شاد شدن دشمنان اسلام و انقلاب شود و از خدای بزرگ می‌خواهم که شماها با صبر انقلابی خود ندای شهدا را به گوش ابرقدرت‌های ظالم و ستمگر برسانید و پیام‌آور خون آن‌ها شما باشید که خدای نکرده انقلاب ما باز دست آن ظالمان جهانخوار نیافتد البته تا این ملت رنج دیده و شهید داده هستند خواب بازگشت این انقلاب را باید ببینند.

پدر و مادر عزیزم من از شما چگونه تشکر کنم که مانع از رفتنم به این راه مقدس و اسلامی نشدید و مرا با کمک خدای بزرگ یاری کردید تا قدمی اگر قبول باشد نزد الله برای اسلام و قرآن و میهن عزیزم بردارم و امیدوارم در روز رستاخیز اگر لیاقت شهیدی از شهیدان خدا در من باشد بتوانم جبران این همه لطفی که در حق من کردید را بکنم. ان‌شاءالله.

دیگر این که شماها را به خون شهدا قسم اگر این حسین زمان یعنی امام عزیزمان خمینی بزرگ را تنها بگذارید و او را یاری نکنید که در روز قیامت این شهدا هستند که جلوی شماها را می‌گیرند و از شماها شکایت می‌کنند.

در پایان پیروزی اسلام و مسلمین و طول عمر رهبر انقلاب امام خمینی و صبر و بردباری برای خانواده شهدا و شفای مجروحین و معلولین و پایداری دولت جمهوری اسلامی ایران را از خدای منّان خواستادم. والسلام»

در ادامه نیز تصاویری از این مادر شهید را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749589

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی