Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@17:52:55 GMT

بسیج رسانه به دنبال نهضت «جهاد تبیین» است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۶۸۶

بسیج رسانه به دنبال نهضت «جهاد تبیین» است

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان با استفاده از ظرفیت‌ها بی‌شمار رسانه‌های داخلی به ویژه نخبگان و اندیشمندان این عرصه به دنبال نهضت «جهاد تبیین» است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، عباس محمدیان در جلسه هم‌اندیشی با برخی فعالان رسانه‌ای که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی بار دیگر به مسئله مهم و تأثیرگذار رسانه اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایشان در فرمایشات اخیرشان به صورت مکرر به مسئله رسانه تأکید دارند که نشان از اهمیت این موضوع است به ویژه اینکه امروز دشمن جنگ رسانه‌ای عظیمی را علیه ما تدارک دیده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت‌های خود اقدام به دیکتاتوری رسانه‌ای کرده و با این ابزار به بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و ضربه زدن مردم و مفاهیم اسلامی دامن می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: نقطه‌زنی مقام معظم رهبری در این زمینه گرچه بر تهاجم‌گران این جنگ رسانه‌ای گران آمده اما پرداختن ریشه‌ای به مفهوم جهاد تبیین تبدیل به امری واجب و پروری شده است.

محمدیان گفت: در این راستا در وهله اول متولیان رسانه مسئول هستند تا در همه زمینه‌ها وارد گود شوند و وظیفه جهاد تبیین را بر دوش بکشند.

وی متذکر شد: سازمان بسیج رسانه با استفاده از ظرفیت‌ها بی‌شمار رسانه‌های داخلی به ویژه نخبگان و اندیشمندان این عرصه به دنبال نهضت «جهاد تبیین» است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج صدا و سیما رسانه بسیج صدا و سیما رسانه بسیج رسانه جهاد تبیین رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد

فرماندار ویژه دزفول گفت: ۲ هزار واحد با تصویب کمیسیون ماده پنج استان به ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، علیرضا خردمنددر حاشیه نشست کمیسیون ماده پنج خوزستان اظهار داشت: طرح تفضیلی و تفکیکی فاز یک آوان شهر با مساحت 97 هکتار و گام(فاز) 2 آوان شهر دزفول با مساحت 83 هکتار از اراضی دولتی شهرستان مورد بازنگری قرار گرفت و در کمیسیون ماده پنج استان به تصویب رسید.

وی با اشاره به تصویب گام 2 آوان شهر دزفول ادامه داد: بیش از 2 هزار واحد مسکونی در 500 قطعه زمین 375 متر مربعی با تصویب این طرح برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در دزفول فراهم خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: این واحدها با تصویب کمیسیون ماده پنج و به منظور ارتقای کیفیت زندگی و کاهش هزینه متقاضیان مسکن، به صورت 2 طبقه و چهار واحدی در این اراضی احداث می‌شود.

وی بیان کرد: طرح تفصیلی و تفکیکی گام اول آوان شهر از دیگر مصوبه‌های این کمیسیون بود که بر اساس ان تعداد 1794 قطعه زمین 200 متری جهت اجرای طرح جوانی جمعیت مورد تأیید قرار گرفت و آماده ادامه مراحل واگذاری به خانوارهای مشمول این طرح شد.

به گزارش تسنیم، قانون جهش تولید و تامین مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) مصوب 17 مردادماه 1400 یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم محسوب می‌شود. بر اساس این طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در کشور هدفگذاری شده است.

سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیش از 8100 خانه طی چهار سال است.هم اکنون حدود 4200 واحد طرح مسکن ملی با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف در این شهرستان در حال احداث است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است