Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انتخابات ریایست هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان گیلان که روز دوشنبه با حضور محمد مظلومی رئیس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان، با شیوه نامه جدید وزارت ورزش در رشت برگزار  شد، مسعود کارگر برای سومین دوره متوالی در این سمت ابقا شد.

مسعود کارگر در جریان این انتخابات، ۱۵ رای از ۲۴ آرای ماخوذه را کسب کرد، همچنین بابک بهاری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان هفت رای کسب کرد و ۲ نفر از اعضای این مجمع نیز، رای ممتنع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زهرا رمضانی با کسب ۲۲ رای به‌عنوان نایب رئیس ، رحمان امیری با کسب ۲۰ رای به عنوان کارشناس خبره، خدیجه پرستار با کسب ۲۰ رای به‌عنوان خزانه‌دار، علی نعمت‌دوست با کسب ۱۸ رای و شهرزاد نوزادصدیق با کسب ۱۹ رای به عنوان عضو هیات رئیسه هیات ورزشهای نابینایان و کم‌بینایان گیلان انتخاب شدند.

حمایت از هیاتهای ورزشی، اما در کار آنان دخالت نه

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در جریان این انتخابات اظهار داشت: مهمترین رویکرد این اداره حمایت از هیاتهای ورزشی همانند هیات نابینایان است و در این راستا نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

جهانبخش آرمان افزود: ما با هیاتهای ورزشی تعامل، همفکری و هم افزایی خواهیم داشت اما در کار آنان دخالت نمی‌کنیم  در بخش استفاده از اماکن ورزشی تخصصی نیز، اولویت اول ما هیاتهای ورزشی در استان هستند تا از این اماکن بهره ببرند.

وی ادامه داد: همه هیاتها باید از اماکن ورزشی که در اختیار اداره ورزش است ، استفاده کنند و اماکن مازاد نیر با قرار گرفتن در مناقصه ، در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با این امر، به هیات های ورزشی کمک کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با این وجود تمام سعی مسئولان اداره ورزش و جوان گیلان، همکاری و تعامل با هیاتهای ورزشی است چون هیاتهای ورزشی موتور محرک ورزش قهرمانی هستند و باید تحت حمایت بیشتری قرار گیرند.

 در شیوه نامه جدید وزارت ورزش و جوانان برای انتخابات هیات‌های ورزشی استانها، ۱۹ عضو مجامع به ۳۰ عضو افزایش یافت و همچنین اعضای مجمع باید به نفرات پیشنهادی رئیس هیات جدید برای معرفی اعضای هیت رئیسه نیز، رای دهند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون نابینایان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون نابینایان رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون نابینایان گیلان ورزشهای نابینایان و کم بینایان هیاتهای ورزشی بینایان گیلان رای به عنوان اداره ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود