Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@09:49:43 GMT

اینترنت و مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۷۴۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع)، همراه اول طرح «دوشنبه سوری» بهمن ماه را به شکل ویژه برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و دارندگان سیمکارت انارستان برگزار می کند.

دوشنبه سوری ویژه این ماه که ظرف امروز ۲۵ بهمن ماه قابلیت فعالسازی از طریق شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴۱ مربع» را دارد، بسته های متنوع «اینترنت و مکالمه» رایگان را برای تمامی مشترکان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته های در نظر گرفته شده شامل اینترنت رایگان یک روزه از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت و همچنین بسته های مکالمه رایگان درون شبکه و با تلفن ثابت از ۱۰ تا ۱۰۰ دقیقه است که به صورت تصادفی به مشترکان متقاضی استفاده از این طرح ویژه تخصیص می یابد.

تمامی مشترکان امکان انتخاب نوع بسته اعم از «اینترنت» که زمان مصرف آن از ساعت ۵ تا ۱۷ است یا «مکالمه» که زمان مصرف آن شش ساعت را خواهند داشت. 

همچنین لازم به ذکر است، تمامی بسته های هدیه اینترنت دوشنبه سوری ویژه این ماه، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه قابل استفاده است.

ترکیب بسته های هدیه اینترنت به شرح ۵۰۰ مگابایت، یک، دو، سه، چهار، پنج، ۱۰ و ۱۰۰ گیگابایت و ترکیب بسته های هدیه مکالمه نیز ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دقیقه است که به صورت تصادفی پس از فعالسازی این طرح از طریق کددستوری مذکور، به مشترکان تخصیص داده می شود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) همراه اول اخبار مرتبط ۱۶ میلیون همراهی با جشنواره فیلم فجر از طریق روبیکا، آیگپ و ذره بین تفاهم‌ همکاری مرکز تحقیق همراه اول و پارک دانشگاه شریف اختلال موقتی ارسال پیامک های بانکی حل شد توسعه پلتفرم های دیجیتال در همراه اول تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر اقدام همراه اول برای کاهش مصرف انرژی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ارزش سهام عدالت من (٢۵ بهمن ماه) پخش مستقیم افتتاح پروژه توسعه فیبر نوری از لنز ایرانسل قیمت تیبا از ۲۰۰ میلیون تومان گذشت + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) این ماسک از چروک شدن پوست جلوگیری می کند! آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۵) موج ششم کرونا شلغم را گران کرد افزایش قیمت دوج کوین به دنبال توییت ایلان ماسک دستور اژه ای برای اعطای مرخصی به محکومان و زندانیان قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۲۵ بهمن) تهیه آنتی بیوتیک خانگی با زردچوبه و عسل! پیش بینی بورس چهارشنبه ۲۷ بهمن / بورس متعادل شد؟ پرطرفدارترین یخچال های بازار (جدول) قیمت روز خودروی چینی محبوب + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) علامت شایع کمبود ویتامین D اونس جهانی کوتاه آمد؛ قیمت طلا و سکه کاهش یافت اینترنت و مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر سود سهام عدالت چقدر بیشتر شد؟ تلاش میکنیم اعتماد به بورس بازگردد قیمت پراید یک قدمی ۱۹۰ میلیون تومان + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) سفر رییسی به دوحه مجیدی بی اخلاق و مدیون الطاف دیگران است! چند درصد از مردم ماسک می زنند؟ پاسخ تارتار به مجیدی: برخی تنها حرف زدن مورینیو را یاد گرفته اند! دزدی در یک چشم برهم زدن ایران یا عربستان، انتخاب چین کدام است؟ افزایش کم خونی در جمعیت بزرگسال کشور قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۱/۲۵) شیوع سویه بعدی کرونا در کدام کشور است؟ آغاز دوباره بارش برف در برخی استان های ایران روش تهیه نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی! محدویت تردد بین استانی وجود ندارد وزیر خارجه ایرلند با امیرعبداللهیان دیدار کرد + فیلم کشور به اکوسیستم کارآفرینی بسترساز خلق ایده های نو نیاز دارد حقیقی ‌ها همچنان فروشندگان بورس هستند حداقل دستمزد کارگران ۹ میلیون تومان می شود؟ طالبان به لندن سفر می کند برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته رشد ۴۰۰ درصدی قیمت تاکسی لایحه جدید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در راه است؟ پرفروش ترین اتوهای بازار + جدول «فزر» در کف قیمت خریداری شد؟ / ماجراهای یک عرضه اولیه پرحاشیه ادامه دارد عقب نشینی سفیر اوکراین در لندن از انصراف در پیوستن به ناتو کشف ۳ علامت جدید در مبتلایان به اومیکرون! توزیع بسته های آموزشی بنیاد نیکوکاری یاس در مناطق سیل زده تعرفه حامل های انرژی هتل ها اصلاح می شود شاخص کل با رشد هفت هزار واحدی معاملات را به پایان برد داروهای ساده نایاب شدند درمان سردی پاها با روش طب سنتی! اظهارات جدید ایلان ماسک برای پذیرش دوج کوین قیمت دلار آزاد افزایش یافت؛ سایه اخبار ضدونقیض مذاکرات بر بازار ارز بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: همراه اول همراه اول بهمن ماه ۲۵ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!

بر اساس شنیده‌ها شرکت بهمن دیزل برای تولید و عرضه یک کامیونت 3.8 تنی برنامه‌ریزی کرده و بنا دارد این بار به سراغ تولید و عرضه کامیونت 3.8 تن برود و با این اقدام عملا سبد محصولات تجاری نسبتا سبک، سنگین و کشنده در اختیار بهمن دیزل خواهد بود و چنانچه این پروژه با موفقیت انجام شود، بهمن دیزل قطعه‌ دیگری از پازل تناژ باربری ایران را کامل کرده است. این محصول می‌توان پاسخ مناسبی برای بازار بارهایی با تناژ سبک باشد.

اکنون قالب حمل‌و نقل تجاری نسبتا سبک با وانت‌های شهری که حداکثر توانایی حمل کمتر از 900 کیلو را دارند، انجام می‌شود و در مرتبه بعدی کامیونت های 6تن و 8 تن و کامیون‌های فورس F210 (بهمن دیزل) با توانایی حمل حدود 10 تن هستند که نیازهای این حوزه را برطرف می‌کنند اما در فاصله وانت‌های 1.8 تنی با بارهایی در محدوده 4 تن تمهیدی اندیشیده نشده که خلا موجود خسارات هنگفتی به منابع محیط زیست، سوخت کشور وارد می‌کند چرا که در شرایط فعلی مصرف کننده ناچار است کامیون‌های بازه‌ی 10 تن را ناقص بارگیری شود. به همین دلایل می‌تواند ورود بخش خصوصی به تولید کامیونتی 3.8 تنی هوشمندانه و متناسب با نیاز بازار است. مدیران بهمن دیزل با ورود به این قسمت از بازار، قدرت‌نمایی خوبی خواهند داشت و تا سالیان سال یکه تاز این حوزه خواهند بود. 

دلایل زیادی برای استقبال بازار این محصول وجود دارد که مهمترین آن فرسودگی در این رده باربری است. محصولاتی که به عنوان وانت شناخته می‌شوند اغلب از نظر شاخص‌های فناورانه عقب افتاده‌ هستند و ایمنی بسیار پایینی نسبت به سلامت راننده و حفظ بار دارند. لذا تولید محصولی در این رده با ایمنی بالا و تکنولوژی روز، می‌تواند تحول خوبی در حوزه تجاری ایران باشد.

کشورهای توسعه یافته نیز با تمرکز بر تولید کامیونت‌های 3.5 تا 4 تن تلاش کردند حمل و نقل بارهای کم حجم و سبک را مقرون به صرفه کنند. به واقع در کشورهای پیشرفته، خودروهای پرمصرفی مانند وانت‌های کنونی کشور ما اجازه تردد ندارند و برای شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری تردد این خودروها غیراقتصادی است.

شرکت بهمن دیزل با تمرکز بر خلا بازار حمل و نقل ایران نقش قابل توجهی در حفظ منابع سوختی، بهینه کردن اقتصاد حمل و نقل باری شرکت‌های تولید و رانندگان و همین‌طور حفاظت از محیط زیست برداشته است؛ محاسبات دقیق کارشناسان گواهی می‌دهد که خلاهای موجود در باربری ایران و همینطور عقب افتادگی فناورانه خسارات زیادی به اقتصاد، سلامت و محیط‌زیست وارد می‌کند و ورود بخش خصوصی برای جبران این خلاها می‌تواند در کاهش این زیان‌ موثر باشد.

در خصوص کامیونت 3.8 تن و با توجه به اهتمام بهمن دیزل در به بکارگیری فناوری‌های روز می‌توان انتظار داشت این خودروی تجاری نیز از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره ببرند.

همچنین اگر اطلاعات این پروژه دقیق باشد، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می‌توانند امیدوار باشند این محصول نیز همچون F210 از تهویه و امکانات رفاهی مولتی مدیا برای راننده بهره‌ ببرد.

طبق شنیده‌ها، بهمن دیزل تا نیمه اول سال 1403 محصول 3.8 تنی خود را معرفی خواهد کرد و این محصول عضو دیگری از خانواده فورس خواهد بود. این شرکت سال قبل کامیون 12 تن با نام F210 را تولید کرد که از نظر فناوری، ایمنی و امکانات رفاهی تحولی در این رده باری بود.

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم