Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@06:36:16 GMT

تهیه آنتی بیوتیک خانگی با زردچوبه و عسل!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۷۸۲

‍‍‍‍‍‍

تهیه آنتی بیوتیک طبیعی - چه چیزی زردچوبه را قدرتمند می سازد ؟ - چه عاملی عسل را قدرتمند می سازد ؟ مزایای زردچوبه چیست ؟ مزایای عسل چیست ؟ چگونه با استفاده از عسل و زردچوبه یک انتی بیوتیک طبیعی تهیه کنیم ؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ چنانچه می دانید آنتی بیوتیک ها بعد از مسکن دومین دسته از داروهای پرمصرف کشورمان به شمار می روند که بسیاری از آنها را می توان بدون نسخه پزشک از داروخانه ها تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله موجب شده است تا بسیاری از افراد با بروز اولین نشانه های سرماخوردگی یا بیماری هار دیگر مرتبط با عوامل عفونی آنتی بیوتیک مصرف کنند غافل از اینکه عوارض این داروها جدی است. پس چه باید کرد ؟ آیا میتوان بدون این داروها عفونت بدن را دفع و درمان کرد ؟ مطمئنا بله البته با روش های تایید شده متخصصان طب سنتی که تا پیش از این بارها و بارها در بخش سلامت  آنها را معرفی کرده ایم و در اینجا به یکی دیگر از نسخه های ساخت آنتی بیوتیک خانگی با زردچوبه و عسل خواهیم پرداخت.

تهیه آنتی بیوتیک طبیعی

از زمان های بسیار قدیم از ادویه های هندی مانند زردچوبه به عنوان دارویی برای درمان بیماری ها استفاده می شده است. ادویه های هندی مدت هاست که به عنوان دارو مورد استفاده قرار می گیرند از سوختگی و بریدگی جزئی گرفته تا درمان هایی در چنین موارد. مخلوط زردچوبه و عسل به دلیل فواید و خواص آنتی بیوتیکی جایگزین مهمی برای داروهای معمولی در درمان سرماخوردگی و گلودرد محسوب می شود.

- چه چیزی زردچوبه را قدرتمند می سازد ؟

زردچوبه به دلیل ترکیبات مهمی مانند کورکومینوئیدها و پلی فنول ها دارای چندین خاصیت درمانی است که باعث می شود آنقدر قوی شود که می تواند با میکروب ها بطور یکجا مبارزه کند و همچنین یک آنتی اکسیدان قوی نیز نیز می باشد که برای پوست بسیار مناسب است. خواص ضد باکتریایی ، ضدعفونی کنندگی ، ضد قارچی و ضد التهابی زردچوبه می تواند زخم ها را درمان و آلرژی را نیز برطرف کند.

- چه عاملی عسل را قدرتمند می سازد ؟

عسل به دلیل باکتری های مقاومی که دارد مانند آنتی بیوتیک عمل می کند. استفاده مستقیم از عسل برای درمان عفونت ها ، بریدگی ها و زخم ها موثر بوده و برای درمان مشکلات سلامتی نیز کارایی خواهد داشت.

مزایای زردچوبه چیست ؟

    کاهش التهاب

    بهبود عملکرد هضم

    کاهش و رفع درد

    پیشیری از سرطان

    بهبود و رفع اضطراب و افسردگی

مزایای عسل چیست ؟

    کمک به کنترل وزن

    مبارزه با حساسیت ها و بیماری ها

    بهبود سوختگی و زخم ها

    کاهش و متعدل ساختن سطح قند خون

    درمانی موثر برای سرفه و سرماخوردگی

چگونه با استفاده از عسل و زردچوبه یک انتی بیوتیک طبیعی تهیه کنیم ؟

بسیاری از ما زردچوبه و عسل را در خانه داریم پس بهتر است با استفاده از دستور العمل زیر یک ترکیب معجزه آسا تهیه کنیم :

مواد لازم :

    یک چهارم فنجان عسل خالص

    دو قطره اسانس لیمو و یا روغن گیاهی

    یک قاشق غذاخوری زردچوبه

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و سپس مخلوط بدست آمده را در ظرفی درب دار ریخته و در دمای محیط نگهداری کنید. برای رهایی از آلرژی ، سرماخوردگی و آنفولانزا روزی سه بار به اندازه یک قاشق چای خوری از این مخلوط استفاده کنید و این درمان را تا زمانی ادامه دهید که بهبودی حاصل شود.

منبع: نمناک این مطلب برایم مفید است بلی ۱ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد عسل آنتی بیوتیک زردچوبه باکتری ها داروی شیمیایی اخبار مرتبط ۷ داروی شگفت انگیز طبیعی ۸روش خانگی برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه استفاده از عسل به جای آنتی بیوتیک دلایل تورم صبحگاهی لب‌ها روش تهیه نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی! داروهای ساده نایاب شدند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها متاهل ها بالای ۲ میلیون عیدی می گیرند هرگونه فروش نفت خارج از جدول بودجه جرم است ارزش سهام عدالت من (٢۵ بهمن ماه) پخش مستقیم افتتاح پروژه توسعه فیبر نوری از لنز ایرانسل قیمت تیبا از ۲۰۰ میلیون تومان گذشت + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) این ماسک از چروک شدن پوست جلوگیری می کند! آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۵) موج ششم کرونا شلغم را گران کرد افزایش قیمت دوج کوین به دنبال توییت ایلان ماسک دستور اژه ای برای اعطای مرخصی به محکومان و زندانیان قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۲۵ بهمن) تهیه آنتی بیوتیک خانگی با زردچوبه و عسل! پیش بینی بورس چهارشنبه ۲۷ بهمن / بورس متعادل شد؟ پرطرفدارترین یخچال های بازار (جدول) قیمت روز خودروی چینی محبوب + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) علامت شایع کمبود ویتامین D اونس جهانی کوتاه آمد؛ قیمت طلا و سکه کاهش یافت اینترنت و مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر سود سهام عدالت چقدر بیشتر شد؟ تلاش میکنیم اعتماد به بورس بازگردد قیمت پراید یک قدمی ۱۹۰ میلیون تومان + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) سفر رییسی به دوحه مجیدی بی اخلاق و مدیون الطاف دیگران است! چند درصد از مردم ماسک می زنند؟ پاسخ تارتار به مجیدی: برخی تنها حرف زدن مورینیو را یاد گرفته اند! دزدی در یک چشم برهم زدن ایران یا عربستان، انتخاب چین کدام است؟ افزایش کم خونی در جمعیت بزرگسال کشور قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۱/۲۵) شیوع سویه بعدی کرونا در کدام کشور است؟ آغاز دوباره بارش برف در برخی استان های ایران روش تهیه نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی! محدویت تردد بین استانی وجود ندارد وزیر خارجه ایرلند با امیرعبداللهیان دیدار کرد + فیلم کشور به اکوسیستم کارآفرینی بسترساز خلق ایده های نو نیاز دارد حقیقی ‌ها همچنان فروشندگان بورس هستند حداقل دستمزد کارگران ۹ میلیون تومان می شود؟ طالبان به لندن سفر می کند برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته رشد ۴۰۰ درصدی قیمت تاکسی لایحه جدید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در راه است؟ پرفروش ترین اتوهای بازار + جدول «فزر» در کف قیمت خریداری شد؟ / ماجراهای یک عرضه اولیه پرحاشیه ادامه دارد عقب نشینی سفیر اوکراین در لندن از انصراف در پیوستن به ناتو کشف ۳ علامت جدید در مبتلایان به اومیکرون! توزیع بسته های آموزشی بنیاد نیکوکاری یاس در مناطق سیل زده تعرفه حامل های انرژی هتل ها اصلاح می شود شاخص کل با رشد هفت هزار واحدی معاملات را به پایان برد داروهای ساده نایاب شدند درمان سردی پاها با روش طب سنتی! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عسل آنتی بیوتیک زردچوبه باکتری ها داروی شیمیایی قدرتمند می سازد تهیه آنتی بیوتیک زردچوبه و عسل بیوتیک طبیعی ۲۵ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت